IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нов проблем за Daimler - съдят го 2,5 млн. клиенти

Искът е заведен заради дефект на климатиците на 10 модела

Нов проблем за Daimler - съдят го 2,5 млн. клиенти

Над 2,5 млн. клиенти на Mercedes-Benz са завели групов иск срещу концерна Daimler заради проблеми с климатиците на техните автомобили. В системата за вентилация се образува плесен, която вкарва неприятна миризма в салона, съобщава медиите в САЩ.

Един от собствениците на автомобил на германския производител определи миризмата като на "потни чорапи, които са носени дълго време", а друг разкри, че тя се е появила на 8-ия месец след закупуването на колата. По думите му, вонята е много силно още в първите 30 секунди след стартирането на двигателя.

Всички опити на компанията да отстрани миризмата от  HVAC (от англ. - Heating, Ventilation, Air Conditioning) са били неуспешни и това е принудило собствениците да се обърнат към съда. Техният адвокат - Аника Мартин, разкрива, че от Mercedes-Benz са се съгласили да върнат на клиентите си всички пари, които са похарчили за да се справят с проблема. 

Повредите в климатика не се покриват от гаранцията на автомобила. Дефектът е открит при 10 модела на Mercedes-Benz - C-Class (2008-2019), GLK (2010-2015), CLS (2012-2017), E-Class (2010-2019), GLA (2015-2019), GL (2013-2016), GLЕ (2016-2019), GLS (2017-2019), ML (2012-2015) и GLC (2016-2019).

Снимка: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 12 rate down comment
    +++ ( преди 6 месеца )
    До долния анонимен трол. Пич карай си Неудачията и не мисли за хората с премиум марки коли те са си оправили живота за разлика от теб.
  • #3
    17 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    А за прескачащите ангренажни вериги на моторите на ВАГ помните ли? И там не искаха да си покрият щетите на недоразуменията, които продаваха. Там пак минаха с номера, че труда ще е безплатен, а всичко останало е за сметка на клиента. А тези на които колите бяха минали гаранцията, като на китайски сешоар си платиха всичко, като попове. А за многото унищожение БеЕнВе-та, Мерцедеси и Трошета от недоволни собственици какво да кажем, освен: „немско качество и грижа към клиента“.После пак ми ги хвалете
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Климатика не се покривал от гаранцията?!?!?! И каква е тази гаранция се питам и какво по-точно покрива ми е чудно? То да беше само за „премиум“ немското разбирам, а то май си е политика на всички немски марки. Помните ли за проблемите с ДСГ-тата на ВАГ? Гаранцията също не ги покриваше ремонтите.Обвиняваха потребителите,че подавали много газ и тръгвали много рязко,но като стигнаха до съд нещата се съгласиха клиентите да си платят трансмисията,а труда за смяната безплатно! Какво благородство само!
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    “Повредите в климатика не се покриват от гаранцията на автомобила.“ Толкова за немското “качество“ и за немските “премиуми“. Това дори и в Дачия го няма! Ама друго си е да ти мирише в “премиум“ немската каляска на миризливи чорапи. :))) Всъщност мирише на френско сирене с плесен. Това е продукт за богати хора. по същият начин миришат и салоните на “премиумите“! Честито на печелившите! И асфалт правят уплътненията, та се получава по-рафинирана миризма, хахаха...