IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобили, които стават класика през 2020 г.

Тези модели навършват 30 години и преминават в нова категория

През предстоящата 2020 г. тези модели навършват 3 десетилетия и според законите в Европа могат да се броят за класически. Едновременно с увеличението на възрастта на автомобилите расте и тяхната цена. В много държави за тях важат специални правила за регистриране - например, в Германия те получават регистрационни номера с буква H (съкращение от Historic). И така, вижте колите, произведени през 1990 г., които съвсем скоро ще станат класика.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Прав си колега! Олдтаймера е съвсем друга категория и при нея годините не са от такова значение, а по-скоро колекционерски интерес и високата цена. Цената трябва да бъде доста по-висока от тази, когато е бил нов. Има много стари коли, които не стават олдтаймери, защото както казах годините не са от решаващо значение.
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Когато автомобил навърши 30 години се казва "янгтаймер" (youngtimer), а не "олдтаймер" както сте писали. Олдтаймери се наричат далеч по отдавнашни класики и доста по "отлежали" автомобили.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е500, NSX, 190EVO, отдавна са се изтреляли ценово на пазара.
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Пешо, какво е това "олдтаймер"? Една читава статия ще напишеш ли без да се правиш на оригинален с разни изгъзици?
  • #1
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Голфа Кънтри е наистинна голяма класика. Не зная останали ли са читави екземпляри, но още през 90-те ръждата го ядеше яко. Под пластмасовите елементи на калниците и праговете се събираше мръсотия и вода. Ръждите избиваха повече от на Опелите по онова време. Пода на колата също беше много зле и там дупки от ръжда се появяваха, но най-голям проблем бяха диференциала, който се трошеше много лесно и скоросната кутия. Може би заради тях толкова бързо го смъкнаха от производство. Много зле беше! Много