IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва старо Renault 5 Turbo

Цената на модел от 1980 г. се очаква да достигне 130 000 евро

Колко струва старо Renault 5 Turbo

В последните няколко години цената на един от най-редките и необичайни "горещи" хечбеци Renault 5 Turbo достигна безпрецедентни височини. Най-добрите екземпляри достигат шестцифрени суми и ако аукционната къща RM Sotheby's не бърка в оценката си, този модел от 1980 г. няма да бъде изключение. Очаква се колата да бъде продадена за 100 000 - 130 000 евро. Тази сума стига, за да се купят четири бройки Renault Megane RS или, да речем, BMW M850i Coupe. Доста сложен избор.

Ако никой от гореизброените модели не предизвиква интереса ви, ето някои факти за този автомобил: екстериорът е боядисан в син цвят Blue Olympe, а интериорът е в червен-сини нюанси. Одометърът показва 84 000 км. Почти през целия си живот автомобилът е бил собственост на едно френско семейство.

Renault 5 Turbo

От Renault 5 Turbo Series 1 са произведени по-малко от 600 бройки. Той има централно разположен 1.4-литров двигател с мощност 160 конски сили, задвижване на задните колела, модифицирано окачване, издути колесни арки и алуминиево тяло. При дебюта си на автомобилното изложение в Брюксел през 1980 г. това беше най-мощният сериен френски автомобил.

Още снимки - в галерията

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Вадеха... ама не Рено
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    От едно време ( преди 5 години )
    Класика!!! Не е нужно да е излъскано и с претъпкано с електроника, то истинското и стойностното си се познава отдалече!!! Цената тука ще продължава да расте!!!
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Абе 80-те вадеха 1500 кс от 1,5 литра мотор.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Изпреварващ ( преди 5 години )
    Ти 80-та си бил 20 години преди изс.ирането си от ***.ка ти кео знаеш за 1980-та година?!
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    От 1,4 литров двигател 1980 год., знаеш ли кога ще извадят 400к.с. - точно никога!!
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Не е само Меган, имат и Alpine, което хич не е лошо.
  • #3
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Това е цивилната версия с тези 160 к.с.,а иначе рали версиите достигаха и около 400 к.с. при тегло около и малко над тон. Н а този модел му казваха "асфалтовата ракета",и бе не победим на трасета с асфалт и много завои. Автомобил от гр.Б. Що се отнася до поставянето на рекорди,всички,които ги поставят обезкостяват автомобила за да го олекотят,и само наивници си мислят,че само Рено прави това,а другите вземат кола от шоурума и поставят рекорда.
  • #2
    1 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    То не сало яко ще дърпа, но и има перфектно разпредеделение на масите с този централно разположен двигател. Жалко, че Рено не продължиха в тази насока да работят по-сериозно. Сегашните им спортни модели не са това, което бяха преди години. Един Меган имат и това е. Дори се излагат да го изтърбушват целия, за да може да подобрява времена срещу кола, която си е чисто цивилна и е същата, която се продава в магазина. Това говори за безсилие и ползване на евтини номера, както го правят германците.
  • #1
    14 rate up comment 0 rate down comment
    // ( преди 5 години )
    Това "малкото" ще е много яко за каране. 160 коня при купе под 1 тон, добре ще дърпа.