Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Доста интересна интерпретация на хечбека Micra се ражда от съвместната работа на Nissan и мадридската дизайнерка Агата Руис де ла Прада през 2013 г. Тук впечатление правят много цветове по каросерията, както и нестандартния салон (шарен и пълен с нарисувани цветя), които не се виждат при нито една друга Micra. Всичко това се предлага за всички версии на модела срещу допълнителни 145 евро.
Снимки: Производителите