IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes все още не иска да се бори с Tesla

Компанията отлага пускането на EQS на пазара в САЩ

Mercedes все още не иска да се бори с Tesla

Доминиращото положение на Tesla на пазара на електромобили в САЩ продължава, въпреки появата на някои директни конкуренти. Германската Audi и британският Jaguar вече предлагат свои модели на ток, но засега нямат шанс срещу компанията на Мъск, още повече че техните електромобили са и по-скъпи от тези на Tesla.

Заради това друг производител на премиум-модели - Mercedes-Benz, отново отложи пускането на първия си електрически кросоувър EQS на пазара в Щатите. Плановете на компания предвиждаха появата на модела зад океана през 2020 г., но те бяха променени и това ще стане не по-рано от 2021 г., твърди Automotive News. 

Mercedes-Benz EQC

Според представител на Mercedes-Benz, марката няма да започне да предлага своя модел, преди да спадне интересът към електромобилите на Tesla. Кросоувърът EQC е първият от 10-те изцяло електрически автомобили на премиум-производителя, които трябва да бъдат представени до края на 2020. И именно луксозният компактен всъдеход е моделът, на който компанията залага най-много.

Очакваше се, че EQC ще бъде на разположение на официалните дилъри на Mercedes в САЩ още през първата половина на 2020 г., но евентуалните клиенти на електрическия кросоувър ще трябва да изчакат поне до 2021 г., въпреки че продажбите на модела в Европа вече започнаха и там интересът към него е доста сериозен.

Mercedes-Benz EQC

Според официалните данни, Mercedes-Benz EQC може да измине 451 км с едно зареждане. За сравнение, неговият конкурент в Щатите - Tesla Model X във версия 100D, може да се похвали с пробег от 523 км.

Снимки: Mercedes-Benz

 

 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    к. к. ( преди 1 месец )
    Аз на магистралата карам със 140-150 км/ч. Защо трябва да купувам кола, с която, ако карам с тая скорост, ще минавам 200-250 км???
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Motor Trend, публикация от 23.04: Model S с новия мотор от Model III: 365 мили (587км) от Fremont до L.A., изминати със скорост 105-112 км/ч при пуснат климатик. Остатъчен пробег при пристигане: 41 мили (66 км).
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    к. к. ( преди 1 месец )
    Някой може ли да ми каже какъв е пробегът на Тесла със 100 кВт батерия при скорост на магистралата 150 км/ч.??? Подозирам, че е наполовина от обявения...
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тойота си прави сметката имат опит в батериите и електрозадвижването от хибридите където са 1ви позицията им е че чакат новите твърди батерии до няколко години за да пуснат и електромобили
  • #7
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не само МБ не искат, а и всички немски фирми и не могат да се борят с Тесла. Технологично са тотално изостанали. Изкараха едно Порше, което уж да се пребори, а то не стига, че по абсолютно всеки показател е по-слабо от Тесла, ами и е 2 пъти по-скъпо. Тотална немска изостаналост. А от Тойота винаги могат да се намесят, но за какво им е, като колите им отговарят на сегашните стандартии просто и няма нужда да го правят. А и те са масова, а не луксозна марка, като Тесла.Ако пуснат нещо ще е бюджетно
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 месец )
    Брандо, как да не си заслужават? Е, за Европа може и да си прав, ама примерно в САЩ Модел 3 за няколко години напред (със сметнати всички разходи) ти е даже по-изгоден от бая по-евтини и нисък клас коли като Сивик или Акорд, въпреки, че бензинът там им е 2-3 пъти по-евтин от при нас...
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Японците не, че не могат, а не искат! Има разлика, нали! Специално на Тойота не им трябват по простата причина, че имат най-добрите хибриди и коли с горивна клетка. Колите им покриват и най-строгите еко стандарти и нееднократно са казвали, че в момента все още не е дошло времето на електричките.
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Брандо ( преди 1 месец )
    Глупости ! Електричките все още не си заслужават инвестицията. Защо и Тойота не се опитва да се бори с Тесла ? Нима и японците не могат ?
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е как да се борят като вече всички немски фирми са пред фалит. Не могат да се преструктурират, раздули са разходите, залагат на старите технологии. Сега обявяват масови съкращения но и това няма да им помогне след като влязат в сила новите еко норми.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 1 месец )
    Виж как "големите" не могат да се борят с джуджето Тесла. От колко години са на пазата Теслите? Има-няма 10. Даймлер са на пазара над 100 и пак не могат да се преборят. На Даймлер за сефте им се налага да правят съкращения (вярно, засега само пенсионери ще освобождават), но им се налага, кога е било това... Днешните гигантите в авто индустрията трябва да се променят или ще загинат. Идват китайци (знаете колко % купиха само от Даймер), идват електрички. Нещата се развиват много бързо.