IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda с радикални мерки за излизане от кризата

Компанията призна за допуснати грешки при проектирането на нови модели

Honda с радикални мерки за излизане от кризата

Още през пролетта на тази година генералният директор на Honda - Такахиро Хатиго, разкри, че компанията навлиза в криза, която се дължи на разходите по няколко сервизни акции, както и на други груби грешки, допуснати през последните години. Тогава бе обявено, че е необходимо да се проведат реформи, които ще засегнат дори начина на управление на японския производител.

Сега Хатиго е готов с плана, който трябва да измъкне Honda от трудното положение. Една от първите крачка е централизация на взимането на решение и промяна на статута на научно-изследователския отдел на компанията. Досега той беше независим, като създаваше технологии и иновации, които след това бяха използвани от марката.

Honda

Навлизането на електромобилите обаче е доста скъпо и това принуждава Honda да опрости процеса на проектиране на нови модели и съответно да има по-ефективно използване на инженерните си ресурси. От началото на следващата година научно-изследователският център ще бъде интегриран в компанията и съответно ще се намира под контрола на нейното ръководство.

Идеята е специалистите да работят в тясно сътрудничество с маркетинговия и производствения отдел, като това ще доведе до повишаване на качеството и на продажбите. В Honda Motor са убедени, че реформирането на бизнеса с цел подготовка на навлизането на мобилни технологии от ново поколение е най-важната задача пред мениджмънта на компания в момента.

Експерти припомнят, че през 80-те години на миналия век името Honda хвърляше в ужас ръководителите на автомобилните производители в САЩ, тъй като техните модели не можеха да се сравняват с ефективните, качествени, надеждни и достъпни като цена коли на Honda. През последните години обаче японците имаха доста проблеми с компонентите, доставяни от външни фирми и марката загуби позиции, като се смъкна на 18-о място в класациите да надеждност, които преди време оглавяваше.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Гогу ( преди 8 месеца )
    На Пловдивския Панаир, видях новите хонди и на външен вид ми харесаха, но в момента в който седнах на шофьорското место и ми стана неприятно и тягосно, волана беше като на рейс почти хоризонтален, скоростния лост стърчеше от таблото като крив глокнишон, цялото табло изглеждаше кичозно, имах чувството, че съм руска "буханка", само, че беше по тясно от буханката и не толкова проходимо. Хич не ми дреме, че били здрави, този автомобил не ме кефи, но същото е положението и в другите японски автомобили
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не знам какви мерки ще предприемат Хонда, но от спешните такива са - ДА ОТНЕМАТ ЛИЦЕНЗА НА "БУЛТРАКО" ЗАВИНАГИ!!!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Markony ( преди 8 месеца )
    За съжаление новините не са добри за новите Хонди. Маркетинга ,модата и джендърите си дават своето...Не остана нищо свято в света на автомобилите.Хонда е простота,ефективност ,надежност....Това е веруюто на Сойширо. Искам да питам на каква дрога са сегашните инжинери и дизайнери на Хонда ,че ми е интересно...?
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Милен ( преди 8 месеца )
    Карам от 7 год. Сивик 7 генетация хечбег автоматик и съм сменил само 2 датчика.Много съм доволен.Следващаъа кола ще ми е пак Сивик :)
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Странна работа, класациите за надеждност показват едно, от Хонда потвърждават същото, пък тука един човек писал 5 коментара с фантасмагории, представяйки се за 5 човека и обяснява едва ли не как от Хонда лъжат и класациите лъжат а истината била че са едва ли не са най-надеждните и нямат никакви проблеми и сигурно правят сервизни акции, които ги карат към фалит от любов към клиентите ха ха, голям смях си Дошее ха ха.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Карам Акорд вече 17 години, супер яки са нямам проблеми никакви
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А , фирмата за косачки и коли ли е правила?
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Когато маркетинга се намеси в работата на инженерите, става мазало...
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    до none ( преди 8 месеца )
    Вярно , че 180 хил. км . не са мноиго , но има коли на други производители , които не могат да изкарат и 50-60 хил . без проблем в двигател или скоростна кутия. Аз карам Сивик 9 генерация вече 7 години и даде "голям дефект" - изгоря единия датчик на ABS, останалото е само малса и филтри .
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 8 месеца )
    Визирах CR-V с 1.5 Turbo бензин CVT (който е доста по-нов), а иначе след 2010, качеството им падна, това имах предвид, все пак искат по 85К и 180К км не са кой знае колко за да се вадят генерални иводи ...