IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Първият електромобил на Mazda идва за 33 990 евро

Предварителните заявки за кросоувъра MX-30 стартират през март

Първият електромобил на Mazda идва за 33 990 евро

Нови подробности се появиха за Mazda MX-30. Производството на първия електрически автомобил на японската компания ще стартира в средата на 2020 г., но в някои европейски страни поръчките за него ще започнат да се приемат още през март. Базовата цена на модела е 33 990 евро.

Mazda MX-30

Mazda MX-30 споделя една платформа с Mazda 3 и CX-30. Кросоувърът е оборудван с електромотор, който развива мощност от 143 коня и 265 Нм въртящ момент. Батерията с капацитет 35,5 кВтч осигурява пробег от 200 км по цикъла WLTP, а мощността на стандартното зарядно е 6,6 кВт.

Mazda MX-30

Въпреки че електромобилът Mazda не може да се похвали с голям автономен пробег, разработчиците обещават вълнуваща управляемост. По-специално, MX-30 получи нова версия на системата за разпределение на въртящия момент e-GVC Plus, като е отчитена спецификата на електрическите превозни средства.

Mazda MX-30

В интериора са използвани екологични материали - изкуствена кожа и пластмаса, получени чрез обработка на бутилки. Заслужава да се отбележи и оригиналната стъпаловидна централна конзола. В допълнение, това е първият модел Mazda със 7-инчов сензорен екран на климатичната система.

Снимки: Mazda

Още снимки - в галерията

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Безнадеждно ( преди 5 месеца )
    Толкова сериозна фирма като Мазда, с толкова изпипани до момента автомобили направо да изсере такава грозна и нескопосана кола. Нямам думи. Направо да се скрият. Ако ще плащаме за емблемата, по добре да е за тази на Мерседес Бенц.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Xasan ( преди 5 месеца )
    В тази статия не пише, но в сериозните издания се обяснява, че колата ще има двигател за удължаване на пробега. Говореше се за роторен Евро 6. Тази кола минава в града без проблеми 5-6км/квч. А 200км за града не са никак малко. 2 пъти на седмица трябва да я зареждаш. И да, вероятно няма да се изплати никога. Могат поне ддс-то да връщат на електричките като стимул. Дори и половината ще са към 2-3000 евра.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    gosho ( преди 5 месеца )
    Електротехника, и кой те спира да си купиш еЪп още утре? Не знаеш къде продават нови Фолксвагени ли? Мен ме спира цената от 50 хил. лв. Гараж и трифазен ток си имам, обаче бензиновия еЪп е 25 хил. лв., а сестрата му близначка Шкода Ситигоу е още по-малко. Айде направи ми сметка как точно ще ми е по-изгодно откъм пари да си взема еЪп-а, че хиляди пъти го смятаме и все излизат едни стотици хил. километри, едни 7-8-10 години, едни безкрайни часове синя/зелена зона, едно чудо...
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ама тва ... ( преди 6 месеца )
    умишлено ли го правят толко грозно!? особено сравнено с новото СХ30 ...
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Електротехника ( преди 6 месеца )
    Отделно на правотоково зарядно се пълни за точно половин час. Ти ми дай гараж с трифазен ток и ме гледай как минавам градско всеки ден "50 км" ама по три на обща стойност 3 без малко лева, които не стигат за 2 билета в градския. И на всяко зелено съм на 4 коли пред колоната докато си чопля с другата ръка в носа и си потропвам на Стораро със свободния ляв крак..
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Електротехника ( преди 6 месеца )
    Божинов, несериозно е да коментираш темата по слухове, които си чул. Градски електромобил е мъника VW eUP, който набира 60 до 4 сек., който може да се кара и при НУЛА км остатъчен пробег и на който като пуснеш всичко на max. (музика, парно, подгреви, фарове), пробега пада с 15-тина километра, което нищо не е! Измислените SUV-чета като Kona-та и това не спират добре и поднасят лошо като стане напечено. Кофти за паркиране, кофти видимост - не е кола, а кашон върху който си седнал и гледаш гордо.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Повечето електромобили ще бъдат SUV, ОСОБЕНО малките градски. Причината е, че батериите са под пода, което създава високо купе по съвсем естествен начин. А за просвета - ако си мислиш, че 14-16 см е офроуд просвет, проблемът е в твоите схващания.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Предполагам опипват почвата и в последствие ще пуснат с по-голяма батерия. Това с този пробег си е чисто градска електричка. Само не зная защо са го направили СУВ. Да модата е такава натакива коли, но все пак е несериозен този пробег. Ако беше малка градска кола пробега щеше да се вдигне с едно 50 км, което е по-добре от тези само двеста км.
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 6 месеца )
    Поредните гърчове,майтап. интериор от стари шишета.Скай ръйш. дефектив
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Cybertruck, брониран с 800км пробег