IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda N600 с мотоциклетен двигател спечели тунинг-награда

Двигателят от VFR 800 е монтиран под капака на най-малкия модел на марката

Honda N600 с мотоциклетен двигател спечели тунинг-награда

Стивън Майнс е почитател на Honda от години. Любовта му към мотоциклетите и автомобилите на марката е в основата на идеята, която се заражда в главата му – да използва мотоциклетен двигател в малка каросерия. Той решава да го реализира в Honda N600 – първият модел на японците, внасян в САЩ, за което печели награда от тунинг-изложението SEMA.

Най-малкият автомобил на Honda се продава в Америка от 1970 г. на цени от 1300 долара. Той е толкова компактен, че с лекота може да влезе между осите на повечето предлагани към момента американски модели. Той е задвижван от 599-кубиков двуцилиндров четиритактов двигател, който развърта д 9 хиляди оборота и има максимална мощност 42 к.с. и 51 нютонметра. С него тежащият 550 килограма автомобил развива 135 км/ч.

Майнс решава, че неговият N600 има нужда от друго задвижване. Минават пет години, за да монтира под предния капак V4-двигател от VFR 800  оригиналния резервоар. За задвижването на задните колела е прокаран карданен тунел. Мощността достига 115 к.с., а максималният въртящ момент – 75 нютонметра. Максималните обороти вече са 12 хиляди, а максималната скорост – доста над 200 км/ч.

За стабилността при висока скорост е преработено и окачването, което сега е независимо на всички колела, а спирачната система е с четири диска от Mazda MX-5. Под тесните калници се крият 13-цолови джанти. Превключването се извършва от лостчета на волана, а в таблото са монтирани инструментите на VFR. И за финал – добавена е спортна ауспухова система, излизаща през задната част.

Снимка: Motor1

0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Да му беше сложил на Хонда ЦБР 1200 мотора с 200 к.с. и колата ще оре хАсфалта! А ако му сложи на Сузи Хаябуса мотора с турбина над 300 к.с., колата ще лети. Вместо да го слага отпред, може да се сложи зад предните седалки и да няма усложнения с кардани. Центъра на тежестта ще се промени, но няма значение. При ускорение ще е номер едно.