Само преди дни се появи снимка на новото BMW 4-Series, за която се твърдеше, че е направена в завода на баварската марка. Всъщност, на нея се виждаше единствено предната част на автомобил с огромна решетка на радиатора - същата, каквато получи и концептуалният модел (на снимката горе) преди време. Именно този елемент, наричан "ноздри", предизвиква спорове сред феновете на марката заради своите размери. Затова и решихме да си припомним, как е изглеждал той през близо вековната история на производителя.
BMW 501, 1955 г.
През Втората световна война баварският завод е национализиран и произвежда основно мотоциклети и военна техника. Дизайнът никой не го интересува и затова следващата метаморфоза със знаменитите "ноздри" става през 50-те години с излизането на моделите 501 и 502, при които те са по краищата на радиатора.
През Втората световна война баварският завод е национализиран и произвежда основно мотоциклети и военна техника. Дизайнът никой не го интересува и затова следващата метаморфоза със знаменитите "ноздри" става през 50-те години с излизането на моделите 501 и 502, при които те са по краищата на радиатора.
Снимки: BMW