Само преди дни се появи снимка на новото BMW 4-Series, за която се твърдеше, че е направена в завода на баварската марка. Всъщност, на нея се виждаше единствено предната част на автомобил с огромна решетка на радиатора - същата, каквато получи и концептуалният модел (на снимката горе) преди време. Именно този елемент, наричан "ноздри", предизвиква спорове сред феновете на марката заради своите размери. Затова и решихме да си припомним, как е изглеждал той през близо вековната история на производителя.
BMW 328, 1936 г.
До средата на 30-те години решетките на радиатора на BMW на практика не се променят. Но на 13 юни 1936 г. на Северната дъга е представен спортния 328 Roadster, който ден по-късно излиза на пистата, управляван от пилота Ернст Хене. Машината постига впечатляващи резултати, като средната скорост по трасето е 101,5 км/ч. По-късно същият стил е използван при седана 326 Limousine и други модели от този период.
До средата на 30-те години решетките на радиатора на BMW на практика не се променят. Но на 13 юни 1936 г. на Северната дъга е представен спортния 328 Roadster, който ден по-късно излиза на пистата, управляван от пилота Ернст Хене. Машината постига впечатляващи резултати, като средната скорост по трасето е 101,5 км/ч. По-късно същият стил е използван при седана 326 Limousine и други модели от този период.
Снимки: BMW