Само преди дни се появи снимка на новото BMW 4-Series, за която се твърдеше, че е направена в завода на баварската марка. Всъщност, на нея се виждаше единствено предната част на автомобил с огромна решетка на радиатора - същата, каквато получи и концептуалният модел (на снимката горе) преди време. Именно този елемент, наричан "ноздри", предизвиква спорове сред феновете на марката заради своите размери. Затова и решихме да си припомним, как е изглеждал той през близо вековната история на производителя.
BMW Dixi, 1927 г.
"Ноздрите" не се появяват веднага на автомобилите BMW. Първата машина с бяло-синьо витло на капака е моделът Dixi, който е направен по лиценз на британския Austin. При него решетка няма, а самият радиатор е с правоъгълна форма. Така първото BMW не се различава от британските си събратя. По същия начин изглежда и първия самостоятелен модел на BMW с индекс 3/15.
"Ноздрите" не се появяват веднага на автомобилите BMW. Първата машина с бяло-синьо витло на капака е моделът Dixi, който е направен по лиценз на британския Austin. При него решетка няма, а самият радиатор е с правоъгълна форма. Така първото BMW не се различава от британските си събратя. По същия начин изглежда и първия самостоятелен модел на BMW с индекс 3/15.
Снимки: BMW