IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW разкри модел, какъвто никога не е имало в гамата си

Първото в историята на марката компактно купе с 4 врати е с предно предаване

BMW разкри модел, какъвто никога не е имало в гамата си

Компанията BMW представи модел, какъвто досега не имала в гамата си. Това е компактно купе с 4 врати и предно предаване. То носи името 2-Series Gran Coupe, като е изградено на платформата, използвана за новата 1-Series.

Основният въпрос, който вълнуваше феновете на марката, е дали и този автомобил ще получи голямата решетка на радиатора, използвана при последните модели на марката. Да, 2-Series Gran Coupe има тези големи "ноздри", които са съчетани с предната броня и главната оптика. На свой ред, тя е светодиодна в базовия вариант, а срещу доплащане се предлагат адаптивни светлини.

BMW 2-Series Gran Coupe

Основните промени обаче засягат задната част на седана, който баварците наричат четириврато купе. Тя е оформена в стила на новото 8-Series Gran Coupe, а под капака на багажника с интегриран спойлер има товарен обем от 430 литра. Той може да се увеличи допълително, тъй като вторият ред седалки се прибират.

Както стана дума, новият модел е изграден на платформата с предно предаване и задно многоточково окачване, използвана при хечбека 1-Series. Двата автомобила са почти еднакви технически (топ-версията с индекс M235i е със задвижване на четирите колела), но купето е малко по-дълго - 4526 мм, при аналогично разстояние между двете оси от 2670 мм. Широчината на автомобила е 1800 мм, а височината -  1420 мм.

Още снимки - вижте в галерията.

На старта на продажбите 2-Series Gran Coupe получава 3 двигателя. Базовата версия ще бъде 218i с 3-цилиндров бензинов агрегат с обем 1,5 литра, развиващ мощност от 140 к.с. Над нея ще се разположи дизеловият вариант 220d, при който 2,0-литровият мотор разполага със 190 к.с., а на върха на гамата е модификацията M235i xDrive. Тя е оборудвана с най-мощния 4-цилиндров мотор на BMW, развиващ 306 к.с.

Топ-версията на модела ще се отличава по различното оформление на решетката на радиатора, а също така и по оборудването си. Освен фирмената система за задвижване на четирите колела в него влиза и самоблокиращ диференциал Torsen. 

BMW 2-Series Gran Coupe

Базовият вариант на BMW 2-Series Gran Coupe разчита на 6-степенна механична скоростна кутия, а за останалите е предвиден автомат с 8 предавки, като при топ-версията той е със спортни настройки. Всички ваианти, без изключение, са оборудвани със системата, предотвратяваща буксуването, която е взета от BMW i3s и се предлага и за хечбека 1-Series. Има също и система, забавяща въртенето на вътрешните колела в завой, а модификацията M235i Gran Coupe може да се похвали с допълнителни настройки на кормилния механизъм и със спирачки M Sport.

Като опции за най-малкото купе с 4 врати на BMW се предлагат възможност за обновяване на софтуера от разстояние, мултимедийна система, която се управлява с жестове, "цифров кокпит", умна навигация и асистент с гласови команди. Има още още възможност за цифров ключ, чиято роля се изпълнява от смартфона на собственика. С негова помощ се отварят вратите и се стартира двигателя, като за послледното устройството трябва да бъде поставено в специално гнездо на централната консола.


Още снимки - вижте в галерията.

Дебютът пред публика на конкурента на 4-вратите Audi A3 и Mercedes-Benz CLA ще се сътои на автосалона в Лос Анджелис, а продажбите в Европа стартират през март догодина. Базовата версия на BMW 2-Series Gran Coupe стартира от 31 150 евро, а дизеловият вариант - от 40 250 евро. Модификацията с 306 к.с. започва от 57 250 евро.

Снимки: BMW

 

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отпред дизайн на Киа, отзад на Алфа.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fan forever ( преди 1 месец )
    Извън д,уха на истинско БМВ.За тези които се страхуват от задно предаване през зимата....
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Оня ( преди 1 месец )
    Надявам се никога повече да няма такъв модел в гамата !!!
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има си причина, БМВ никога да не е имал такъв модел в гамата си, някой трябва да се замисли защо ...
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ooooo ( преди 1 месец )
    Iiooi
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Айде ( преди 1 месец )
    Чакаме и 3 цилиндровите дизелови баничарки с предно.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    пена ( преди 1 месец )
    Вече такива коли се търсят. Да е БМВ или Мерцедес, да е "М-пакет" или "AMG". Но няма проблем да е 140 умрели коня на предно...
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Махнете предната емблема, махнете и задната. Остана дизайна на един корейски седан. Мерси!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Смешно е, когато премиум производител започва да реже от продукта, за да съкращава разходи. А БМВ го прави ударно. Щом дори Ролс Ройс направи СУВ за да вдигне печалбата. И обявиха че им се налга да използват готови агрегати от БМВ вместо само ноу-хау-то. При положение че тяхното търсене дори ще повиши ако вдигнат цената. Отделно качеството на БМВ не е това, което беше. На Ф30 им ръждясват джантите и основите на седалките във време, когато дори Опел и Мазда пребориха ръждата.
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Направиха го с предно, уж да е по-евтино за производство обаче цената същата. Явно хитреца-еврейн който го уволниха от бмв е решил, че ние пасем трева и разликата в цената ще е за него. Ае у лево! Трябва да си голям балък да си дадеш парите за "премиум" с предно