Някои дизайнери смятат, че "правилните" форми на автомобила са половината от неговия успех, но други рисуват, без изобщо да се съобразяват с правилата. Изданието Motor1 избра 10 модела, чиито пропорции определено са сгрешени (по мнението на редакторите), като тук не става дума за грозни машини. Това означава, че в списъка ги няма Fiat Multipla, SsangYong Rodius и Pontiac Aztek. Има обаче модели, които са се превърнали в легенди, въпреки че дизайнът им определено не отговаря на правилата.
Audi Sport Quattro
Вероятно това, което ще кажем сега, няма да се хареса на много хора, но няма как в този списък да не попадне легендарното купе Audi Sport Quattro заради неговото приличащо на карикатура разстояние между двете оси. Впрочем, дизайнерите от Инголщад имат оправдание - това е продиктувано от желание да се намали теглото, да се увеличи твърдостта и да се подобри маневреността на автомобила. От Audi Sport Quattro са произведени 214 бройки зарази хомологацията на рали-болида, с който Стиг Бломквист, Валтер Рьол и Мишел Мутон през 80-те години буквално унижават съперниците си.
Вероятно това, което ще кажем сега, няма да се хареса на много хора, но няма как в този списък да не попадне легендарното купе Audi Sport Quattro заради неговото приличащо на карикатура разстояние между двете оси. Впрочем, дизайнерите от Инголщад имат оправдание - това е продиктувано от желание да се намали теглото, да се увеличи твърдостта и да се подобри маневреността на автомобила. От Audi Sport Quattro са произведени 214 бройки зарази хомологацията на рали-болида, с който Стиг Бломквист, Валтер Рьол и Мишел Мутон през 80-те години буквално унижават съперниците си.
Снимки: Motor1