fallback

Новият VW Golf ще предложи невиждани в класа си технологии

Системата "мек хибрид" ще се предлага само за бензиновите версии на модела

Новото поколение на Volkswagen Golf, което ще бъде представено този месец, има за цел да революционизира пазара на хечбек-моделите, оборудвани с "меки хибридни" системи с 48 волта, като ще получи технологии, които все още не са виждани в този клас. Това заяви техническият шеф на Volkswagen д-р Франк Велш, цитиран от Autocar.

В компанията залагат на осмата генерация на Golf, за да прекрати свиването на продажбите в сегмента, които от началото на 2019 г. са спаднали с 16%. За целта моделът ще предлага не само водещи технологии, но и възможно най-ниските емисии на СО2.

"Разработката на модела приключи и вече сме във фазата на предварителна продукция, където трябва да се уверим, че всяка част е идеално напасната с другите. Прототипът ни се справи отлично, но сега е време да видим как работи серийния модел. За целта провеждаме тестове в Германия, САЩ, Испания и Китай", обясни Велш.

Главният инженер на марката допълни, че само бензиновите двигатели с обем 1,0 и 1,5-литра ще се предлагат с 48-волтова хибридна система. По-слабият от тях ще развива 130 к.с., а другият - 150 к.с. Все още обаче няма яснота кои мотори на новия Golf ще получат механична скоростна кутия.

"Имаме система с 48 волта на основните бензинови, но не и на дизеловите двигатели. Дизелът така или иначе има добри показатели на CO2, а и поставянето на "мек хибрид" ще го оскъпи значително. Тази система помага не само за СО2 емисиите, но и за комфортно шофиране. Благодарение на нея, няма да чуете рестартирането на старт-стоп системата. Двигателят се изключва дори по време на движение и ако просто докоснете педала, то се стартира отново, без да разберете", обяснява Велш.

Дизеловият мотор представлява актуализирана версия на сегашния 2,0-литров TDI с кодово име EA288 Evo, който е значително преработен. Моторът е олекотен, като е получил по-ефективен и отзивчив турбокомпресор. От VW посочват, че агрегатът предлага с 9% по-високи въртящ моменти и мощност, докато вредните емисии СО2 са намалени средно с 10 гр. на км.

Ще има и хибридна версия със зареждане от електропреносната мрежа - Golf GTE. Тя ще развива мощност от 241 к.с. (настоящото поколение е с 201), което е колкото и сегашният Golf GTI. Съответно, това ще премести GTI по-нагоре в гамата, като хот-хечът ще получи нова версия на 2,0-литров турбодвигател EA888 с увеличена мощност. Догодина ще излезе и Golf R с 400 к.с., като той ще може да се конкурира с Mercedes-AMG A45 и Audi RS3.

"Електрическият е-Golf отпада от гамата при новото поколение, защото излизането на VW ID.3 прави този модел напълно излишен", каза още Велш.

Снимки: Autocar

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Уж високи технологии и невиждани до сега и между другото така съвсем леееекичко си пробутват и нафтовите печки и ги споменават и ги рекламират. Ама съвсем невинно, някой да не си помисли друго.! И пак облъчват, че СО2 им било ниско. А другите елементи от Менделеевата таблица защо не ги споменават или те не са важни? Пълни нещастници са тези! Рекламните им статии само го доказват. Дори са жалки, като чета какви ги дрънкат и как едва ли не ще се изкарат, че са пионерите в правенето на хибриди.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахаха, тея пак ми оправиха деня! Гоуфа щял да предложи невиждани в класа си технологии, хахаха. голямото изхвър-ляне в заглавието, а в написаното отдолу няма и помен за нови технологии, а за невиждани съвсем нищо няма. Явно традиционно за ВАГ технологиите ще са невидими. Всъщност те се виждат. Загледайте се в ауспуха на всеки ВАГ и ще им видите технологиите. Даже и се усещат на мирис и ни тровят, както те си знаят от ВАГ. Закривайте я тази фабрика за лъжи и да се свършва с мъката им!
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    И кои са тези невиждани в класа си технологии, че от статията нищо не се разбра. Всъщност не е статия, а поредната рекламна диплянка на селската марка. ДВГ щял да се изключва дори и по време на движение?!?! Лелеее, тея съвсем се взеха за нещо. Ами, че Приус преди повече от 20 г. го прави това нещо бе джендове. И не е мек хибрид, каквито меки джендове сте, а е пълен хибрид и системата му не е 48 в, а е 700 волта. Освен някакъв нов измамен софт да измислите друго невиждано не виждам да направят.
  • #1
    младен ( преди 5 години )
    "...като ще получи технологии, които все още не са виждани в този клас."Няма и да бъдат видяни. Те ще са невидими. Само голфаджийте ще знаят че са там.
fallback
Последни