IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как еволюира интериорът на Toyota Corolla

Поглед от шофьорското място върху промените през годините (ГАЛЕРИЯ)

Toyota Corolla. В зависимост от това с кого разговаряте, това е или скучен компактен хечбек, или легендарен японски автомобил за дрифт, или надеждна кола, която обслужва всички части на света. Независимо от мнението, факт е, че моделът наистина е навсякъде. От дебюта на Corolla през 1966 година до сега са продадени над 44 млн. бройки и тя е сред бестселърите в света от десетилетия насам.

Каква е причината за този успех? Най-вече заради нейната гъвкавост и надеждност. Corolla винаги е била малка кола, но в зависимост от това къде живеете, тя също е малко комби, кола с предно задвижване, която да натоварите с покупките от супермаркета, спортен хечбек със задно задвижване и рали боец със задвижване на четирите колела.

Моделът се е развил значително в своята 53-годишна история, за да угоди на всички пазари, като различните поколения Corolla често съществуват едновременно, както става ясно и от галерията. Всъщност, трите най-нови поколения са налични и днес. А сайтът Budget Direct ни показва как е еволюирал през годините салона на този легендарен модел, погледнат от шофьорското място.

Снимки: Budget Direct

0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    От грозно, та по-гро ( преди 4 години )
    Абе То
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Королист ( преди 4 години )
    Супер семейна кола.Евтина, евтини консумативи,надеждна, всички модели с нисък разход.Всичко к. Се утвърди на пазара се влага в следващия модел. Имам 3 Короли- на 22, 11 и на 3 години. И ако доживея ще си купя четвърта Корола. Ще ме надживее.За наследниците.
  • #3
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Твоето мнение, перфектно контрастира с фактите. Всяка година, повече от един милион не са съгласни с теб. Не само не са съгласни с теб, а и всъщност си купуват чисто нова корола. Освен това, Тойота е и марката, с която собствениците най-трудно се раделят. Виждал съм Корола на 20 год, виждал съм и копчетата на VW, които още на 2-рата година вече са изтрити. Чиста злоба и комплекси е това, да кажеш че след 2 години била за претапициране.
  • #2
    13 rate up comment 23 rate down comment
    pffff ( преди 4 години )
    Ми дърво..... как да се развие? Все е *** с евтини изтриващи, скъсващи се и чупещи материали!!!! 2 год и трябва да е претапицираш цялата и да смениш най-малкото топката на скоростния лост!
  • #1
    13 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    От евтино на по-евтино еволюира.