IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската Corolla получи спортна и крос-версия

Модификациите излизат на пазара през януари догодина

Европейската Corolla получи спортна и крос-версия

На автомобилното изложение в Женева през март ще бъдат показани две нови версии на Toyota Corolla за европейския пазар - Corolla GR SPORT и Corolla Trek. Последната е резултат от сътрудничеството на Toyota с велосипедния производител Trek Bicycles.

Corolla GR SPORT-2

Модификацията GR SPORT е достъпна за средното и високо ниво на оборудване. Съответната емблема може да получи както хечбекът, така и комбито Touring Sports. Такива коли се предлагат само с хибридни агрегати, базирани на бензинови двигатели с обем от  1.8 и 2.0 литра. Corolla GR SPORT е оборудвана с аеродинамичен пакет, нова радиаторна решетка, заден дифузьор, 18-цолови джанти и спортни седалки. В списъка са включени още фарове за мъгла, LED оптика и специален цвят на каросерията Dynamic Grey.

Corolla Trek-1

Corolla Trek ще бъде само комби. Версията се отличава с увеличен с 20 см клиренс, пластмасова арки на колелата, както и оригинални 17-инчови джанти. Оборудването се допълва от мултимедийна система със 7-инчов дисплей, седалки с двуцветна тапицерия и декоративни дървени панели.

Corolla Trek-2

Обикновеният седан и хечбек Corolla могат да бъдат оборудвани и с 1.2 турбо двигател с 116 конски сили и 185 Нм въртящ момент. На американския пазар моделът се предлага с двулитров четирицилиндров двитател от семейството Dynamic Force Engine (171 коня и 205 Нм) и безстепенна трансмисия Direct Shift-CVT.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Или почти всички хотхечове. Единствено Сивик-а трябва да дебна от демо колите на около година
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-после Тойота която бих си взел ама като видях цените за 2.0 хибрида в БГ ми се зави свят. тия оптимисти искат 65к лв.За тия пари защо да карам сегмент С, като с малко пазарлък мога да гоня луксозен Д. или каквото си искам в масов Д