Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новата Supra е най-бързата серийна Toyota (ОФИЦИАЛНО)

Спортното купе получи 6-цилиндров турбомотор и автомат

Новата Supra е най-бързата серийна Toyota (ОФИЦИАЛНО)

Компанията Toyota представи на автомобилното изложение новото поколение на спортното купе Supra. Моделът е изграден на платформата на BMW Z4 от специалистите на спортното подразделение на марката GAZOO Racing, като е получил идеално разпределение на тежестта между двете оси 50:50, 6-цилиндров турбомотор и автоматична скоростна кутия.

Дължината на петото поколение на Supra е 4381 мм, широчината – 1854 мм, височината – 1293 мм, а разстоянието между двете оси – 2469 мм. По този начин спортното купе е с 2 мм по-дълго от Porsche 718 Boxster и с 60 повече от BMW Z4, но пък е със 101 мм по-късо от Jaguar F-Type. Както и преди, моделът е със задно предаване, предно разположение на мотора и салон с две места.

Автомобилът е получил същия двигател, на който разчита и новото Z4 – 3,0-литров с 6 цилиндъра, развиващ 340 к.с. Той е комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, при която предавките могат да се сменят от лостчета на волана. Ускорението от 0 до 96 км/ч (60 мили) отнема 4,1 секунди. За сравнение, BMW Z4 прави същото да 4,5 секунди, а Porsche 718 Boxster S, чийто мотор е с 350 к.с., се нуждае от 4,4 секунди.

Освен това, новата Supra ще се предлага и с 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра в два варианта. По-слабият разполага със 197 к.с. и 320 Нм, а по-мощният – с 258 к.с. и 400 Нм. В първия вариант купето ускорява от 0 до 96 км/ч за 6,5 секунди, а във втория – за 5,2 секунди. Максималната скорост при всички версии е 250 км/ч.

Купето е оборудвано с активен заден диференциал с възможност за 100-процентова блокировка, адаптивно окачване, лънч-контрол и два режима на управляващата електроника – стандартен и спортен. При втория се ограничава действието на системата за стабилизация и на тракшън-контрола, а педалът на газта реагира по-бързо. Освен това, се втвърдява воланът, променят се и настройките на диференциала и скоростната кутия.

Спортното купе е получил LED-фарове, проекционен дисплей, безкабелно зарядно за смартфон, аудиосистема JBL с 12 колони, мултимедиен комплекс с 8,8-инчов екран, спирачни механизми Brembo и 19-зцолови джанти с гуми Michelin Pilot Super Sport.

В САЩ базовата Supra ще струва 49 900 долара, а най-скъпият вариант е оценен на 58 905 долара. За сравнение, BMW Z4 в Щатите стартира от 49 700 долара.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най- бързата друг път. Nissan GT-R.......
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много грозна се получи, а така добре изглеждаше концепта
  • #6
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Трудно доста трудно ще реализира тези времена само на задно. Реално това са времена на полуслик и топъл асфалт.
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    а техните модели Рав4 и Корола бият всички в класовете си по продажби. Бият на кой пазар? На европейския - забрави. Американския с техните евтинджоси го знаем - дори Пасат за техния пазар е с цял заден мост представи си. Китайския - твърдо Тойота не са лидери в никой клас.
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    BMW s dizain na toyotka.A vatre bmw ot 2010
  • #3
    15 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До коментар 2 Кой е този, който от Лексъс минава на Мерцедес ! Нещо послъгваш … Тойота са номер 1 в света по продажби, а техните модели Рав4 и Корола бият всички в класовете си по продажби. Този ФАКТ според теб на какво се дължи? Ти в скъп Мерцедес и скъп Лексъс качвали си се някога или само ги гледаш като лапе през магазин за бонбони ! :)
  • #2
    11 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    BMW с дизайн на Toyota! Много грозно се е получило.
  • #1
    11 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е да, понеже не е Тойота. Последните 10 години времето в Тойота е спряло. Нищо ново като задвижвания не са изкарали. Лежат на стари лаври, и доста изостанаха технологично. Повечето ми приятели които си купуваха Лексуси, минаха на Мерцедес-и. Просто няма разлика с предишните им модели. Пипнаха малко по екстериора, но всичко останало си е същото. И това важи и за моделите на Тойота. Да не говорим че имат модели с дизайн от 2010 и двигатели от 2004 които още продават ...