Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новите Toyota Land Cruiser и Lexus LX: без V8, но с хибриден агрегат

Двата големи японски всъдехода ще се появят на пазара догодина

Новите Toyota Land Cruiser и Lexus LX: без V8, но с хибриден агрегат

Стартът на продажбите на новите поколения на Toyota Land Cruiser 300 и Lexus LX е планиран за 2020 г. Това съобщава японското издание Best Car, което се позовава на свои източници в Toyota.

Според информациите, концептуалните версии на двата всъдехода може да бъдат показани на някое от автомобилните изложения през есента – най-вероятно на това в Токио през ноември, но това все още не е сигурно.

Toyota Land Cruiser

Очаква се, че Land Cruiser и Lexus LX ще съхранят рамната си конструкция, но ще бъдат по-леки. В Toyota ще се откажат от V8 двигателите, като двата всъдехода ще получи 3,5-литров битурбо V6 мотора, който сега се поставя на седана Lexus LS 500. Агрегатът се съчетава с 10-степенна автоматична скоростна кутия, като при четиривратия модел той развива 422 к.с., но за двата всъдехода мощността му ще бъде увеличена до 450 к.с.

Lexus LX

Двата модела за първи път в историята си ще получат и хибридни версии. Най-вероятно, това ще е агрегатът от Lexus LS 500h, който включва бензинов мотор, работещ по цикъл на Аткинсън – атмосферен V6, и два електрически двигателя. Съвкупната мощност на хибридната система ще бъде 359 к.с.

Сегашните Toyota Land Cruiser и Lexus LX се произвеждат още от 2007 г., а през 2015 г. бяха сериозно обновени. Освен това, те получиха и няколко специални версии.

Снимки: Toyota, Best Car

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предполага се че що можеш да си позвлоиш кола 300+ коня (При Лендкрузъра едно 150к) Дори и 10л не е болка. Но ако е вярно това което казва колегата със 17к за дюзи пак си избиваш разликата в разхода с 1 ремонт.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Де да беше 2 литра с мед да го намажеш. Моя дизелак е 272к.с в бензиновата версия 3 литровия бензин е с 333к.с. динамиката е почти еднаква, разхода на бензинката градско е 22литра а дизелака ми е 11л. Направо двойно. За това избах дизела.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Съгласен, дизелът е отвратителна технология
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Освен дюзите и ДПФ-а е консуматив. А при неправилна експлотация (при влизане в режим на активно почистване) умират доволно преди 100к км. А и те са си цифра. Въобще в наши дни трябва да си голям оптимист (да не кажа луд) да си вземеш дизел - новия стува една торба пари повече от бензина за едни 2л/100. А за нофнос да не говорим какви са приключения много често.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чисто нов беше през 2013г., и всъщност не знам защо и колко им е гаранцията в километри.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами така! Дюзите са консуматив и не ги покрива гаранцията!
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е как на 100000 е правил ремонт, та тогава джипа е още гаранционен... Какви 17000лв???
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Написах ти го защото знам, най-добрия ми приятел има дизелов Крузър а ти от къде знаеш, че спориш? Още на 100000 километра хвърли дюзи, от сервиза разбрал, че това си е болест на дизеловите им агрегати. 17000лв. му струваше ремонта, за някой са нищо, други си купуват кола за тия пари. Дадоха му добавка, коята трябва да слага на определени периоди когато кара на дълъг уж да пази новите дюзи.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До разбирача под мен Какви сериозни ремонти се правят? Я ме светни да знам какви ремонти ми предстоят хахаха смешник нищо не разбираш ти. Нищо, само дрънкаш глупости. Крузера е велика машина и 500 000 км са нищо за него. Никакви ремонти не се правят, защото просто не се чупи. А ако не знаеш да те светна, че дюзите са консуматив. И не страдат, както немските талиги с БОШ, Делфи или Сименс, защото техните са на Денсо и изкарват 2 пъти по-дълго.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе наистина правят по 400 хиляди километра ама не и без сериозни ремонти и те страдат от дюзи като всички останали дизелаци. Нищо от проблемите на другите коли не им е чуждо. И Мерцедесите правят по холовин милион километра ома си иска поддръжка и обслужване.