IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Американец навъртя 1,6 млн. км с Honda Civic

Купил я чисто нова през 2006 година, обслужва я само в един сервиз

Американец навъртя 1,6 млн. км с Honda Civic

Моделите на Honda се хвалят със своята надеждност и поради тази причина имат милиони почитатели по целия свят. При правилна грижа и редовна поддръжка, пробегът им може да достигне милион километри. Изглежда обаче, че в САЩ е намерен истински рекордьор. Въпросният седан Honda Civic от 2006 г. е изминал над 1 милион мили или повече от 1,6 милиона километра.

Има легенда, че моделите на Honda могат да покрият разстояния, сравними с пътуването от Земята до Луната и обратно. За последните 13 години тази Honda Civic от щата Охайо е направила това упражнение два пъти. През 2006 г. автомобилът е закупен чисто нов и оттогава вярно обслужва първия си и единствен собственик. Седанът е запазил оригиналния си двигател и трансмисия. 6-цифреният одометър показва 999 999 мили. В действителност според бордовия компютър пробегът на автомобила е 1 001 043 мили или 1611 022 километра. И това не е границата. Собственикът продължава да го кара всеки ден.

Honda Civic рекордьор

През цялото това време Honda Civic редовно се обслужва от същия оторизиран дилър, откъдето е закупена. Всички данни са документирани, така че историята на машината е кристално чиста. Собственикът редовно сменя спирачните накладки и дисковете, както и свещите. Единственото сериозно нещо, което трябвало да замени, било уплътнението на главата на цилиндъра на 500 000 мили.

Моделите на Honda често се хвалят с пробег от над 500 000 мили, но никой досега не е стигал толкова далеч, доколкото си спомнят в сервиза на дилърския център в Охайо. "Ето един добър пример за това, че ако се грижите за колата си, тя ще се погрижи за вас в замяна", казва шефът на сервиза Собственикът отива там да сменя маслото на всеки 3-4 месеца и стриктно спазва правилата за поддръжка. Той също така твърди, че няма никакво намерение да продава своята Honda Civic в близко бъдеще.

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 27 rate down comment
    555 ( преди 11 месеца )
    Мойто Ауди също е много яка машина. По здрава от хондите. Има ремонти но няма как. Карам я с 220-240. Скороста убива. По тихо ми е от хонда. По одобно. Зимата никога не сам бутал.
  • #13
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Химик ( преди 11 месеца )
    Някои смешници-пишмансметкаджии май не са чували за Amsoil, Redline, TBN 12 и пр.....то си е за тяхна сметка де.....да си карат кошниците с масла "тънко" купени от рафтовете до лютеницата и киселото мляко на Кауфланд и това е...е повече от 4-5000 я изкара, я не пък ако с ярмомелките на ваг и толкоз им е много
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Не е баш на 40 000 км да е сменял маслото, а на 30-40 000. Да приемем средно на 35 000 км. Не е малко наистина, но колата не се е движила градско в задръствания, за да навърти подобен километраж, а предимно извънградско на дълги разстояния, което е добре за маслото и двигателя. Когато караш в града и в задръствания моторът ти работи без да изминаваш км. и може да се окаже, че повече е работил при изминати 20 000 км. отколкото при 35 000 и системата за сигнализация за смяна да е давала 35 000.
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Грижел се много добре за колата, сменял маслото на 4 месеца. Ако разделим километрите на годините това означава, че е сменял маслото на над 40000км. Бих казал че по-лоша грижа няма как да има.
  • #10
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Соичиро Сан ( преди 11 месеца )
    Ходите не остаряват - само стават по- бързи!
  • #9
    22 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    ВАГи, знаем , че си кирка. Няма нужда да ни го напомняш! А, че си крайно неприятен го е установил всеки в този форум, който ти е чел умствените разтройства, излети във всеки един твой пост. Кажи нещо по статията сега! Кажи защо японците го могат, а немците се излагат с брички, които не могат да изкарат 200 хил. км. без сериозни ремонти? Какви са твоите изводи и защо така се получава?
  • #8
    9 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И кирката е много издържлива, но това не значи, че приятна вещ.
  • #7
    25 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #5 Най-малко на 5 основни ремонта ще са. Единственото, което може би няма да е сменено са ламарините. Те немските фенчета много се кефят, че ламарините на немското били по-дебели, като немски каски били, а теглото на колите им , като на шлепове. И за какво са им дебелите ламарин, като киснат само по сервизите да ги пита човек. по-добре с тънка ламарина, но на пътя, отколкото с дебела, но в бокса. А на японките колко са тънки ламарините се вижда от милиониците които непрекъснато изкарват.
  • #6
    26 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Хондите са всепризнати милионници! Поне за няколко Акорда съм чел статии за над 1 млн. навъртени мили. А 500 000 мили са си съвсем нормално нещо да се навъртят с която и да е Хонда. Много здрави и надеждни машини са, което е факт доказан през годините. Не случайно при колите втора ръка държат много висока цена. Километрите изобщо не ги плашат. Дори километража да са го превъртели със 100-150 хил.км. е все тази. Нищо работа за една Хонда. Дори и да не е поддържана както трябва няма да ви предаде.
  • #5
    25 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 11 месеца )
    При такъв пробег немски автомобил ще е с няколко основни ремонта.