Пътят на електрификация, която поема BMW, ще засегна почти всички модели на марката, като в случая не се броят изцяло електрически автомобили. Процесът ще засегне и семейството M Performance, като при него баварците стартират от флагмана 7-Series.
При смяната на поколенията този модел ще остане без 12-цилиндрови двигатели. В гамата ще оставе модификацията M750L, но тя ще получи допълнителен индекс "е". По данни на изданието BMW Blog, за тази версия подготвят силов агрегат, в който влизат редови 6-цилиндров двигател с мощност 400 к.с. и електромотор. Съвкупната мощност ще бъде 550 к.с. и 800 Нм.
Подобни параметри са малко по-ниски от тези на сегашната M760Li, която развива 600 к.с. и 800 Нм, но в BMW разчитат, че клиенти ще оценят далеч по-ниския разход на гориво. Освен това, седанът ще получи и акумулатори от ново поколение, които значително ще увеличат пробега само на ток.
Като цяло, в BMW планират да оборудват със стартер-генератор всички двигатели с вътрешно горене, които ще се предлагат на новото поколение на 7-Series. Ще има и версия с изцяло електрическо задвижване, която ще може да измине 700 км. с едно зареждане. Дебютът на новата генерация на флагмана е планиран за 2021 г.
Снимки: BMW