IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Автосалонът във Франкфурт вероятно ще е последният от този вид

Организаторите работят върху нова концепция за подобни събития

Автосалонът във Франкфурт вероятно ще е последният от този вид

Настоящето издание на автосалона във Франкфурт, което се провежда в момента, най-вероятно ще бъде последното в този формат, смятат представители на автомобилна индустрия, твърди Automotive News Europe.

Изложението постепенно губи популярност и все повече компании се отказват от участие в него. Затова, организаторите вече обсъждат нова концепция за провежда на подобни мероприятие, като в нея основата ще бъде не крайният продукт, а нова концепция за мобилността.

Повечето водещи производители критикуват организаторите за остарелия формат. Например, финансовият директор на BMW - Никола Петер, е уверен, че фокусът на изложението ще се промени от автомобилите съм техните технологии. Компаниите вече все повече залагат на своите разработки в сферата на "мобилността на бъдещето", а автомобилите стават само допълнение към тях.

През 2019 г. от участие в салона във Франкфурт се отказаха  Nissan, Aston Martin, Ferrari, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota и Volvo. Други компании - като BMW и Daimler, съкратиха сериозно бюджета си за участие. Като цяло, броят на участващите е с 20% по-малък, а на търговските площи - с 16%.

"Ако тази тенденция се запази, което е твърде вероятно, през 2021 г. няма да има автосалон във Франкфурт", категоричен е бившият изпълнителен директор на Opel - Карл-Томас Нойман.

Намаляването на интереса на производителите към изложбата е свързан с промененото възприятие на автомобила като нещо лично. Новото поколение клиенти с удоволствие ползва услуги като "каршеринг", като не поддържа идеята за собственост на превозното средство.

Снимка: Autonews

0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Много глупости пишат за споделянето на автомобили , но то не е алтернатива на притежаването на автомобил а на ползването на такси . Така че от него да се притесняват въпросните бизнеси , а не автопроизводителите . Колко хора биха предпочели да ползват автомобил в който предишния ползвател е оставил мръсотия с неизяснен произход ? Ако сте семейство с деца автомобила се превръща в своеобразен склад за детски колички/ колелета/ дрехи/ играчки .
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Мацки не може, но гей паради може! Да ева таз гейропа да ева! Джендърска раотъ. Съвсем естествено е където има предимно мъже да има и мацки. Красива жена и хубава кола са най-големите мъжки блянове. В ерата на джендърите явно това не е нормално...
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е най-малоумното автомобилно изложение между другото. Два пъти съм бил и ясно си личи подкрепата на немските марки. Всеки път те са на централните най-хубави места. Чужда марка явно на тези места не може да бъде сложена. Навсякъде те заливат с реклами на немски коли. Просто ясно си личи, че изложението е в Германия и още по-ясно личи кои са толерираните. Никой не иска да ходи на такова изложение естествено. Бил съм на други в др.държави и никъде няма такова подпиране на родното производство
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    проблема е че на изложението няма и мацки с джанти 19 ски а кола без мацка е като вибратор без батерии за съжаление феминстичните движения превзеха и тази запазена за мъжете територия
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Личната кола няма да загуби популярност. Шеринг-а, сред младите, докато нямат дом, семейство и евнтуално за живеещи в града, които не мърдат много оттам. Ако ме интересува модел отивам при дирлъра, разглеждам си спокойно, уреждам си тест. Колкото до салона, една скъпа изложба е, 15Е вход, и само се буташ сред тълпата, като някои модели не може да се доближиш дори.