Компанията Nissan пропусна автосалона във Франкфурт, въпреки че беше готова с премиерата на знаков модел. Японците решиха, че е по-логично да обърнат повече внимание на новото поколение на Juke, като организират едновременното му представяне в 5 европейски столици.
Европейският офис на Nissan реши да си направи майтап със знаковото събитие на автомобилната индустрия и организира представяне на Juke във френската местност Курпиняк, където има малък път с името Francfort (тази дума звучи точно като Франкфурт). Мероприятието беше организирано по всички правила - рекламна кампания, голяма сцена и покани към много хора.
Самата сцена беше поставена насред голо поле, а премиерата премина под мотото "Нашият автомобил е толкова специален, че заслужава собствено щоу"- Организаторите очакваха поне 150 гости, като им бяха подготвили специална програма и подаръци за това, че са отделили от времето си, за да дойдат и да видят наживо автомобила.
Като цяло обаче, опитът на екипа на Nissan за нещо различно не даде очакваните резултати. Шоуто беше уважено от само 23 човека, става ясно от официалната страница на мероприятието във Facebook.
Трябва да се отбележи, че Nissan съвсем не е единствената компания, която пропуска салона във Франкфурт тази година. Нейният пример бе последван от Aston Martin, Cadillac, Chevrolet, Infiniti, Mazda, Citroen, Peugeot, Toyota и Volvo.
Снимки и видео: Nissan