IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електромобилът на Honda се оказа по-скъп от VW ID.3

Японците се похвалиха с 40 000 поръчки за хечбека с 5 врати

Електромобилът на Honda се оказа по-скъп от VW ID.3

По време на автосалона във Франкфурт компанията Honda най-после разкри напълно първия си електрически модел. Японците се похвалиха, че само за месец са получили над 40 000 поръчки за хечбека Honda e, като показаха неговата серийна версия и съобщиха цените му.

Оказва е, че електромобилът на японците ще се продава приблизително на цените на показания по-рано във Франкфурт VW ID.3, който обаче е с по-големи размери. Базовата версия на Honda e стартира от 29 470 евро с действаща в някои страни от Европа субсидия за "зелени" модели. За тези пари клиентът получава модификация с електромотор с мощност 136 к.с. и батерия с капацитет  35,5 кВт/ч. Пробегът е едва 220 км.

Honda e

По-мощният вариант разполага с двигател, развиващ 154 к.с. и същия акумулатор, като цената вече скача до 32 470 евро. Горе-долу за същите пари струва базовият ID.3, който разполага с 204 к.с. и пробег от 330 км. От германската компания вече обявиха, че целта им е да задържат цената на базовия вариант в пределите на 30 000 евро.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Симон ( преди 1 седмица )
    Вътре прилича на Москвич да го еВа!!!
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Производство ( преди 1 седмица )
    Плюете по немците, по японците, по всички, ама не се погледнете, че в България какво произвеждаме? Моливи и свещи... Една тротинетка не можем да направим, ама японците и немците били некадърни
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    С тия цени в последните години Хонда нямат никакъв шанс за сериозен дял в България поне. Хубави двигатели правят, но всичко останало не е на нивото на цените които искат.
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    характеристиките(пробег, батерия и мощност са еднакви или много близки) и цената наподобяват сегашния Е-голф но Голфа е доста по-добра и голяма кола
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    гост ( преди 1 седмица )
    То вътре си е пълно дърво и в буквален и в преносен смисъл. :)
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    .. ( преди 1 седмица )
    Много грозно това чудо на техниката.... а ма много. Може всичко друго да му е супер, но външния вид и дизайна на таблото са повече от ужасни.
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ето така се оформя обществена нагласа! Хем по- маломощна, хем по-малък пробег, а и по-малка! За Бога , братя , не купувайте!
  • #5
    5 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Кола с объркана концепция, висока цена и лоши технически характеристики. Но понеже обичам да лапам малки японски шипки, к0пувам!
  • #4
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Как ще им обясниш, колко много прилича тази Хонда на Honda N360, когато нямат никакаква обща култура. Те си знаят пасатори и бемвета, може и ауди и до там приключват.
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само Голф ви е в главите. Този модел следва дизайнерската линия на Honda N360 от 1967-ма година и в последствие Honda Life от 71-ва и т.н. Първият Голф е от 74-та...