IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda разкри подробности за електромобила си

Моделът ще има електромотор със 148 к.с. и 300 Нм

Honda разкри подробности за електромобила си

Honda обяви част от техническите данни на електрическия си хечбек, носещ обозначението “E“. Освен известния вече пробег от около 200 км с едно зареждане, сега са ясни и динамичните характеристики на модела.

Автомобилът ще бъде оборудван с електромотор на задната ос, генериращ 148 к.с. и 300 Нм. Според неофициална информация ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема около 8 секунди. Не е изключено да бъде достъпен и спортен режим, което ще гарантира по-малко време за подобно ускорение.

Honda E

Батерията с водно охлаждане има капацитет от 35,5 кВтч, като за нея ще има опция и за бързо зареждане. Ако тя бъде използвана, достигането на 80% заряд ще отнема около 30 минути. От компанията твърдят, че батерията е и с компактни размери, което води до намаляване на теглото.

Разположението на захранващия блок също е ключово, тъй като той е разположен ниско под пода. Така центърът на тежестта е на около 500 мм от земята, като заедно с това разпределението на теглото е в отношение 50:50. Друг известен параметър е и радиусът на завиване от 4,3 метра.

Все още не е ясно каква ще е началната цена на Honda E, но се предполага, че продажбите ще започнат от края на 2019 г. Самото представяне на електрическия хечбек пък ще бъде на изложението във Франкфурт по-късно през септември.

Снимки: Honda

 

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 2 месеца )
    Две неща не харесвам: - това отпред на таблото като дигитална "стена" с тези таблети. То ще караш ли или ще се хархождаш по екрани. Пълна лудост. - дупката за зареждане отгоре на предния капак. Тези акъл имат ли... и какво става, ако зареждаш на открито. Там ще се пълни с вода или сняг и какво, изгребваш с шепи ли да си извадиш кабела на зарядното. Отделно е опасно, като го извадиш и той потопен във вода/сняг и много хубаво може да те изпраска точеца.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А и център на тежест не означава пътен просвет
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    500 mm=50 cm....
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Оф ( преди 2 месеца )
    След като прочетох, че пода е е на 5см. от земята и ... ме загубиха :(
  • #4
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    японец и дизайн е като шоп да гледа кьолнската катедрала
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    sameman ( преди 2 месеца )
    Реплика на Голф единичка ли?! Хахах, с това си изречение всички вече са наясно, че изобщо не познаваш автомобилната история. Жалко, че си анонимен. Тази прекрасна количка е вдъхновена от Civic, който излиза в началото на 70те и доста се доблжава до нейната визия.
  • #2
    5 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ха, реплика на Голф единичка.
  • #1
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не понасям японския дизайн и автомобилостроене като цяло, но Хонда са направили приятен, незлоблив дизайн, който дори има лек ретро полъх отвътре. Но ако батерията има само охлаждане, но не и подгряване, отново ни очаква японски евтинджос, който не си заслужава и половината пари. Въобще това е проблемът на японските модели. Дори да изглеждат добре на хартия и снимка, са пълни с подводни камъни. Все нещо не работи добре, все някъде е спестено по ***.