fallback

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

Мъск отрече да е подарявал кола на президента на Беларус

На официалната страница на Tesla в социалната мрежа Instagram се появи нов "шеговит" пост. В него всъщност няма нищо осъдително, но заяждането с един от конкурентите на пазара ясно си личи.

В самото съобщение се сравняват характеристиките на седана Model S и на първия електромобил на Porsche - Tayacan, който беше представен само преди дни. И краят на самия пост завършва с ироничния въпрос  "Какво ще избереш?"

Tesla Model S ускорява от 0 до 100 км/ч з 24 секунди, развива максимална скорост до 262 км/ч и изминава 555 км с едно зареждане, като цената на автомобила е 99 990 долара. В същото време Porsche Taycan вдига 100 км/ч от място за 2,6 секунди при максимална скорости в 260 км/ч и пробег 402 км. Цената на немския електромобил на практика е почти 2 пъти по-висока - 180 000 долара.

Засега от прес-службата на германския бранд запазват мълчания, но като се знае историята на рекламните войни между автомобилните брандове, най-вероятно съвсем скоро ще има отговор.

В същото време главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече появилите се твърдения, че е подарил електромобил на президента на Беларус - Александър Лукашенко. Милиардерът направи това със съобщение в Twitter, където отговари на въпрос на друг потребител.

Само преди 2 дни медиите в Беларус написаха, Лукашенко е получил модел на Tesla Model S от Мъск, като цитираха самия президент. Държавният глава дори се похвалил, че често тествал колата, като успял да развие скорост от 250 км. Оказва се обаче, че Лукашенко се е сдобил с електромобила по друг начин.

Снимки: Instagram

fallback
  • #31
    сепуко харакири ( преди 5 години )
    Имах удоволствието да влеза в теслата , не съм влизал в тайкан, но съм влизал в панамера.Предполагам, че тайкана не е по зле.Ехоо. една кола не е само ускорение, теслата е като жигула в сравнение с порша.Не може и да става сравнение.Да не говорим за мизерното качество на материалите в теслата.Да не говорим за фугите в капаците и вратите.Дачия има по-добра сглобка.От *** и тексмекс толкова.
  • #30
    Gearbox ( преди 5 години )
    Някои хора просто не правят разлика между ускорение и максимална скорост
  • #29
    До 27 ( преди 5 години )
    Автомобила ускорява по-бързо на по-ниска предавка, заради по-високото предавателно отношение, което спечелва по-голям въртящ момент, но дава по-ниска скорост при едни и същи обороти на двигателя. Т.е. ускорява по-рязко, лепи те за седалката повече, но за много високи обороти на мотора получаваш по-ниска скорост на автомобила.Втора е обратното - малко по-бавно ускорява, но вдигаш по-голяма скорост.P1 = P2P1 = T1 * w1P2 = T2 * w2i = w1 / w2 = T2 / T1По-ниски об/мин, по-висок моме ...
  • #28
    анонимен ( преди 5 години )
    Порше по-зле от модел на 7 години още с излизането си.
  • #27
    До 26 ( преди 5 години )
    Явно не спазва законите защо е този безмислен спор първа от една скорост нататък е по-бавна пише го в най-авторитетни немски, английски и американски сайтове и Порше го твърди разликата е че при спортен режим 1ва е до 120 а в еко до 80 явно около 120 е границата до която 1ва е по-бърза къде го пише този режим в който върви само на 2ра
  • #26
    Смартю Смартев ( преди 5 години )
    Ама нидейти тъка, Поршето има много смарт фарове, много смарт автоматична врата и извънредно смарт гласов контрол на радиото, опс, така де - мултимедийната система.
  • #25
    До 21 ( преди 5 години )
    Ако втора предизвикваше хем по-голямо ускорение, хем по-висока максимална скорост, първо щеше да счупи закона за запазване на енергията в механиката, хем щеше да е излишно поставянето на първа предавка. По-добре щеше да е да оставят само една предавка и тя да бъде 2-ра. Причините предавките да са 2 е точно това - даже са описали в чуждите статии. Колата в режим normal върви само на 2-ра, но при режим sport и скорост под 80 км/ч включва първа, за да ускорява още по-бързо.
  • #24
    До коментар 21 ( преди 5 години )
    Колкото по-високо*, забравих да коригирам
  • #23
    До коментар 21 ( преди 5 години )
    Напротив, колкото по-ниско е предавателното отношение, толкова повече предавката печели въртящ момент, но двигателя трябва да работи на по-високи обороти за да компенсира по-бавното въртене на полуваловете. Златно правило на механиката - колкото повече печелиш усилие (то предизвиква ускорение), толкова повече губиш скорост. И във всички статии пише точно това. Но не ти е нужна статия, за да то съобразиш, просто напиши mechanical advantage в google и прочети.
  • #22
    анонимен ( преди 5 години )
    две карикатури които не заслужават дори да се коментират
fallback
Последни