Дебютиралият тази седмица Rezvani Tank X заслужи званието за най-мощния сериен SUV. Второто поколение на американския рамен всъдеход беше оборудвано с модифициран V-образен компресорен "осмак" от Dodge Challenger SRT Demon, който позволи да се увеличи мощността до 1014"коня, а въртящия момент до 1180 Нм. Зад него остана Jeep Grand Cherokee Trackhawk с мощност от 717 к.с., който 16 месеца държеше титлата за най-бърз всъдеход, както и други съперници, комбиниращи повишена проходимост и мощността на двигател от Формула 1.
Lamborghini Urus Manhart Performance, 812 к.с.
Когато за първи път бе показан през декември 2017 г. Urus нямаше равен сред кросоувърите с ДВГ по отношение на ускорението до 100 км/ч. На първия след дълга пауза всъдеход на Lamborghini му бяха нужни само 3,6 сек за това упражнение. Година след премиерата на заложените заводски 650 к.с. обаче, спецовете от Manhart Performance решиха, че "конете" не са достатъчни. Четирилитровият "осмак" бе подложен на чип-тунинг, сменена бе турбината и изпускателната система. Мощността стана 812 к.с., а въртящият момент - 980 Нм. Скоростната кутия беше "преработена" заради увеличения потенциал на двигателя, оригиналният аеродинамичен комплект на каросерията отстъпи място на части, изработени от композитни материали.
Когато за първи път бе показан през декември 2017 г. Urus нямаше равен сред кросоувърите с ДВГ по отношение на ускорението до 100 км/ч. На първия след дълга пауза всъдеход на Lamborghini му бяха нужни само 3,6 сек за това упражнение. Година след премиерата на заложените заводски 650 к.с. обаче, спецовете от Manhart Performance решиха, че "конете" не са достатъчни. Четирилитровият "осмак" бе подложен на чип-тунинг, сменена бе турбината и изпускателната система. Мощността стана 812 к.с., а въртящият момент - 980 Нм. Скоростната кутия беше "преработена" заради увеличения потенциал на двигателя, оригиналният аеродинамичен комплект на каросерията отстъпи място на части, изработени от композитни материали.

