Дебютиралият тази седмица Rezvani Tank X заслужи званието за най-мощния сериен SUV. Второто поколение на американския рамен всъдеход беше оборудвано с модифициран V-образен компресорен "осмак" от Dodge Challenger SRT Demon, който позволи да се увеличи мощността до 1014"коня, а въртящия момент до 1180 Нм. Зад него остана Jeep Grand Cherokee Trackhawk с мощност от 717 к.с., който 16 месеца държеше титлата за най-бърз всъдеход, както и други съперници, комбиниращи повишена проходимост и мощността на двигател от Формула 1.
Brabus G900, 900 к.с.
Моделите от линията на Mercedes-AMG с 12 цилиндъра изчезнаха под натиска на природозащитниците, но тунерите от Brabus успяха да пуснат част от партидата на G65. Форсираният с 270 к.с. двигател е по-мощен от планирания в Афалтербах и развива 900 коня. Въртящият момент от 1500 Нм не успя да "усвои" трансмисията, така че беше ограничен до около 1200 Нм, започвайки от 1200 об/мин! Brabus пусна само 10 бройки от G900, които бяха разпродадени моментално въпреки цената от 880 000 долара. Г-класата никога не е бил толкова бърза: всъдеходът набира до 100 км/ч за 3,9 сек, а максималната му скорост е ограничена до 270 км/ч.
Моделите от линията на Mercedes-AMG с 12 цилиндъра изчезнаха под натиска на природозащитниците, но тунерите от Brabus успяха да пуснат част от партидата на G65. Форсираният с 270 к.с. двигател е по-мощен от планирания в Афалтербах и развива 900 коня. Въртящият момент от 1500 Нм не успя да "усвои" трансмисията, така че беше ограничен до около 1200 Нм, започвайки от 1200 об/мин! Brabus пусна само 10 бройки от G900, които бяха разпродадени моментално въпреки цената от 880 000 долара. Г-класата никога не е бил толкова бърза: всъдеходът набира до 100 км/ч за 3,9 сек, а максималната му скорост е ограничена до 270 км/ч.

