В началото на XXI ускорение от 0 до 100 км/ч в рамките на 7 секунди предизвикваше уважение, като това беше показател, че автомобилът има спортен характер. А максимална скорост над 250 км/ч се считаше за нещо изключително. 19 години по-късно тези стойности не са проблем дори за псевдовсъдеходи с тегло над 2 тона. Представяме ни 10-те най-бързи SUV-модела в наши дни. Преди 20 години те щяха да се наричат суперколи.
Porsche Cayenne Turbo
Преди 15-ина години се считаше, че в сегмента на премиум-кросоувърите голямата борба ще е между Mercedes и BMW. Тогава обаче се появи Porsche със своя Cayenne Turbo и обърка сметки. Той си остава един от най-бързите представители в този клас с ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и максимална скорост от 286 км/ч, постигната на аутобан в Германия, но с допълнителен пакет Sport Chrono.
Задвижването на Cayenne Turbo става с 8-цилиндров турбомотор с обем 4,0 литра, чиято мощност е 550 к.с., а максималният въртящ момент достига 770 Нм. Разбира се, всичко това си има цена. Базовият Cayenne Turbo струва 120 272 евро. Скоро ще се появи и Cayenne Turbo S E-Hybrid, чиито характеристики ще бъдат още по-впечатляващи.
Преди 15-ина години се считаше, че в сегмента на премиум-кросоувърите голямата борба ще е между Mercedes и BMW. Тогава обаче се появи Porsche със своя Cayenne Turbo и обърка сметки. Той си остава един от най-бързите представители в този клас с ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и максимална скорост от 286 км/ч, постигната на аутобан в Германия, но с допълнителен пакет Sport Chrono.
Задвижването на Cayenne Turbo става с 8-цилиндров турбомотор с обем 4,0 литра, чиято мощност е 550 к.с., а максималният въртящ момент достига 770 Нм. Разбира се, всичко това си има цена. Базовият Cayenne Turbo струва 120 272 евро. Скоро ще се появи и Cayenne Turbo S E-Hybrid, чиито характеристики ще бъдат още по-впечатляващи.