Дебютиралият тази седмица Rezvani Tank X заслужи званието за най-мощния сериен SUV. Второто поколение на американския рамен всъдеход беше оборудвано с модифициран V-образен компресорен "осмак" от Dodge Challenger SRT Demon, който позволи да се увеличи мощността до 1014"коня, а въртящия момент до 1180 Нм. Зад него остана Jeep Grand Cherokee Trackhawk с мощност от 717 к.с., който 16 месеца държеше титлата за най-бърз всъдеход, както и други съперници, комбиниращи повишена проходимост и мощността на двигател от Формула 1.
Tesla Model X P100D, 762 к.с.
Електрическият Tesla Model X в най-мощната версия P100D развива 762 к.с. - повече от всеки от серийните му бензинови конкуренти. Ускорението му пък е сравнима с атмосферния флагман на Ferrari - 812 Superfast: американският кросоувър прави упражнението от място до 100 км/ч за 3,1 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на около 250 км/ч. За разлика от сходни по динамика всъдеходи, Tesla не се стреми да бъде спортна: пиковата мощност е налична само 20 мин, значително намалява пробега и е необходима повече, за да демонстрира възможности. Цената на електромобила обаче е 1,5 пъти по-ниска от тази на премиум немските кросоувъри.
Електрическият Tesla Model X в най-мощната версия P100D развива 762 к.с. - повече от всеки от серийните му бензинови конкуренти. Ускорението му пък е сравнима с атмосферния флагман на Ferrari - 812 Superfast: американският кросоувър прави упражнението от място до 100 км/ч за 3,1 сек. Максималната скорост е ограничена по електронен път на около 250 км/ч. За разлика от сходни по динамика всъдеходи, Tesla не се стреми да бъде спортна: пиковата мощност е налична само 20 мин, значително намалява пробега и е необходима повече, за да демонстрира възможности. Цената на електромобила обаче е 1,5 пъти по-ниска от тази на премиум немските кросоувъри.

