Борбата за клиенти кара автомобилните концерни да поставят в своите модели допълнителни функции. Доскоро те бяха напълно безплатни, за да може да бъдат привлечени потенциалните купувачи. Сега обаче индустрията се промени и производителите се стремят да печелят от всичко, като карат клиентите си да плащат допълнително.
Общо взето се получава като при нискотарифните авиокомпании, които ви предлагат много евтин билет, но всичко допълнително се заплаща. И в крайна сметка пътуването може да ви излезе доста скъпо. Ето ви няколко примера от автомобилната индустрия, които показват точно това.
Музикална система
В съвременните автомобили музика може да се слуша и чрез свързване на смартфона с автомобила с Bluetooth. Така радиото или CD-то вече стават излишни. И клиентите, които все още държат на добрите стари дискове, ще трябва да си доплатят за тази опция (трудно е да повярваме, че има такива хора).
В съвременните автомобили музика може да се слуша и чрез свързване на смартфона с автомобила с Bluetooth. Така радиото или CD-то вече стават излишни. И клиентите, които все още държат на добрите стари дискове, ще трябва да си доплатят за тази опция (трудно е да повярваме, че има такива хора).