Борбата за клиенти кара автомобилните концерни да поставят в своите модели допълнителни функции. Доскоро те бяха напълно безплатни, за да може да бъдат привлечени потенциалните купувачи. Сега обаче индустрията се промени и производителите се стремят да печелят от всичко, като карат клиентите си да плащат допълнително.
Общо взето се получава като при нискотарифните авиокомпании, които ви предлагат много евтин билет, но всичко допълнително се заплаща. И в крайна сметка пътуването може да ви излезе доста скъпо. Ето ви няколко примера от автомобилната индустрия, които показват точно това.
Резервна гума
В момента резервната гума не влиза в базовото оборудване на повечето модели на пазара, а се заплаща отделно. Това е така, защото автомобилните концерни правят багажниците по-големи, а колите по-леки. По-рано, при купуването на нова кола, клиентът получаваше безплатна резерва гума, както и инструменти за нейната смяна. Те обаче заемат място и това накара производителите да се откажат от тяхното включване. Ако искате, можете да ги платите допълнително.
В момента резервната гума не влиза в базовото оборудване на повечето модели на пазара, а се заплаща отделно. Това е така, защото автомобилните концерни правят багажниците по-големи, а колите по-леки. По-рано, при купуването на нова кола, клиентът получаваше безплатна резерва гума, както и инструменти за нейната смяна. Те обаче заемат място и това накара производителите да се откажат от тяхното включване. Ако искате, можете да ги платите допълнително.