Борбата за клиенти кара автомобилните концерни да поставят в своите модели допълнителни функции. Доскоро те бяха напълно безплатни, за да може да бъдат привлечени потенциалните купувачи. Сега обаче индустрията се промени и производителите се стремят да печелят от всичко, като карат клиентите си да плащат допълнително.
Общо взето се получава като при нискотарифните авиокомпании, които ви предлагат много евтин билет, но всичко допълнително се заплаща. И в крайна сметка пътуването може да ви излезе доста скъпо. Ето ви няколко примера от автомобилната индустрия, които показват точно това.
Скоростна кутия
По-рано изборът на скоростна кутия не се плащаше, сега струва пари. Постепенно шофьорите се отказват от механичните скорости и се ориентират към автомати. В много държави по света има сертификация на трансмисиите и компаниите пускат модели, оборудвани само с автоматични скорости. Съответно, ако клиентът иска кутия с ръчни предавки, трябва да си плати допълнително.
По-рано изборът на скоростна кутия не се плащаше, сега струва пари. Постепенно шофьорите се отказват от механичните скорости и се ориентират към автомати. В много държави по света има сертификация на трансмисиите и компаниите пускат модели, оборудвани само с автоматични скорости. Съответно, ако клиентът иска кутия с ръчни предавки, трябва да си плати допълнително.