Борбата за клиенти кара автомобилните концерни да поставят в своите модели допълнителни функции. Доскоро те бяха напълно безплатни, за да може да бъдат привлечени потенциалните купувачи. Сега обаче индустрията се промени и производителите се стремят да печелят от всичко, като карат клиентите си да плащат допълнително.
Общо взето се получава като при нискотарифните авиокомпании, които ви предлагат много евтин билет, но всичко допълнително се заплаща. И в крайна сметка пътуването може да ви излезе доста скъпо. Ето ви няколко примера от автомобилната индустрия, които показват точно това.
Приложения
Автомобилните производители заработват допълнително от приложения за смартфони. Преди време доплащането за навигация беше в областта на фантастиката, но сега се приема за нещо нормално. Например, големи корпорации - такива като Toyota и BMW, взимат по 80 долара на година за използване на приложението Apple CarPlay.
Автомобилните производители заработват допълнително от приложения за смартфони. Преди време доплащането за навигация беше в областта на фантастиката, но сега се приема за нещо нормално. Например, големи корпорации - такива като Toyota и BMW, взимат по 80 долара на година за използване на приложението Apple CarPlay.