Борбата за клиенти кара автомобилните концерни да поставят в своите модели допълнителни функции. Доскоро те бяха напълно безплатни, за да може да бъдат привлечени потенциалните купувачи. Сега обаче индустрията се промени и производителите се стремят да печелят от всичко, като карат клиентите си да плащат допълнително.
Общо взето се получава като при нискотарифните авиокомпании, които ви предлагат много евтин билет, но всичко допълнително се заплаща. И в крайна сметка пътуването може да ви излезе доста скъпо. Ето ви няколко примера от автомобилната индустрия, които показват точно това.
Запалка
Запалката от години не присъства в оборудването на автомобила, но това не е проблем за пушачите, тъй като те си имат собствена (или кибрит). Тя обаче се предлага като опция. Доскоро такава беше и пепелникът, който също се доплащане, но борбата срещу тютюнопушенето накара производителите да се откажат от него (в някои държави пушенето в автомобил вече се наказва сурово).
Запалката от години не присъства в оборудването на автомобила, но това не е проблем за пушачите, тъй като те си имат собствена (или кибрит). Тя обаче се предлага като опция. Доскоро такава беше и пепелникът, който също се доплащане, но борбата срещу тютюнопушенето накара производителите да се откажат от него (в някои държави пушенето в автомобил вече се наказва сурово).