IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

7 луксозни седана, които са по-евтини от нова Dacia

С тези автомобили ще изглеждате като милионер в очите на хората, но дали си заслужава?

Разполагате със сума от около 10 000 евро (20 000 лв.) и се готвите да ги инвестирате в автомобил. Предложенията на пазара за чисто нова кола не са кой знае колко, като за тези пари (и малко отгоре) можете да си купите базова версия на няколко модела. В същото време, ако не се притесявате от по-възрастни автомобили, то ето ви няколко варианта. 

Тук отново излиза на преден план въпросът "Нов евтин автомобил или стар премиум?". И нещата вече опират до това - колко пари е готов да извади човек за поддръжка? Ако тя не ви плаши, спокойно можете да заповядате в света на престижните автомобили, с които ще изглеждате като милионер в очите на хората.

0 от 500
  • #18
    22 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Зависи коя от изброените ще избереш - Лексуса със сигурност ще е много по- надежден от нова Дачия, въпросът е, че съпътстващите му разходи ще са повече (данъци,каско,гориво).. Та нека всеки да си преценява според бюджета
  • #17
    32 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Като човек който разбира, тези коли обикновено като им дойдат ремонти които излизат колкото половината кола като цена ги пускат на местните балъци които се залъгват по цената и им слагат веднага газова.
  • #16
    29 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Вчера гледах Партнер пътнически с клима, темпомат, ел пакет и всички базови функции за да не страда семейството. 1.6дизел на 20 хил.км. от официалния дилър в гаранция за точно 20 хил.лева. тригодишна кола. Ако не си комплексар това ти покрива всички нужди - деца, куфари, мебели, зимнина - за всичко има място. Здрава ходова част и икономичен дизел който поне още 100 хил.км. би следвало да работи без проблеми.
  • #15
    21 rate up comment 2 rate down comment
    онзи ( преди 6 месеца )
    Ако парите растяха по дърветата,щях да взема всяка една от тях,без да се замисля...
  • #14
    28 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Купи си А8 за тея пари и после страдай с по още толкова на година...
  • #13
    17 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Основния проблем на чисто новите евтини автомобилчета / според мен рабира се/ е, че като изкарат гаранцията и е за утилизация.
  • #12
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Имал си късмет. Аз съм бил свидетел на ЕС-ка W220-ка която почти всеки месец оставя около 1000лв в Балкан Стар. Основно заради въздушното окачване. но и не малко други. Иначе отделно предвид, че почти всички са нафта като смениш турбо, дюзи и съединител и някой компютър и надхвърли тази сума доста лесно.
  • #11
    14 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До тоя дето пише че сервиза му излизал между 10000 и 20000лв. годишно, ако беше малко по-умен щеше за 20000лв. да си вземеш още една такава кола, и караш 10г. каквото се развали от едната, вземаш части от другата и ти излиза мнооого по евтино, ама трябва и малко акъл, щом другите хора не го правят, значи или сервиза не излиза толкова пари и лъжеш, че си имал такива коли, или си най-големия карък и балък, че да ти пробутват всеки път на най-големите трошки.
  • #10
    16 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ха сервиза излизал 10-20000лв.?!? Аз притежавах такава ЕС класа 4Х4 в продължение на 5 години, за тия години ми се развали веднъж масажа на седалките, ремонт 500лв., последва ремонт на чеънджъра , ходих до Варна и момчетата ми го оправиха за 500лв. веднъж смених ксеноновата крушка на десния фар 200лв. и година преди да го продам скоростната кутия се развали, ремонта бе 2000лв. Тоест за 5 години съм дал 3200лв. стига с тия глупости за 20000лв. на година не лъжете.
  • #9
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Трудно е да се добереш до качествен автомобил в БГ купен нов тук и каран от частно лице до 100К км без удари или сериозни ремонти. Тази година смених кола среден клас за джип и въпросната кола изобщо не стигна до пазара. Веднага я купи човек от дилърството.