IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

7 луксозни седана, които са по-евтини от нова Dacia

С тези автомобили ще изглеждате като милионер в очите на хората, но дали си заслужава?

Разполагате със сума от около 10 000 евро (20 000 лв.) и се готвите да ги инвестирате в автомобил. Предложенията на пазара за чисто нова кола не са кой знае колко, като за тези пари (и малко отгоре) можете да си купите базова версия на няколко модела. В същото време, ако не се притесявате от по-възрастни автомобили, то ето ви няколко варианта. 

Тук отново излиза на преден план въпросът "Нов евтин автомобил или стар премиум?". И нещата вече опират до това - колко пари е готов да извади човек за поддръжка? Ако тя не ви плаши, спокойно можете да заповядате в света на престижните автомобили, с които ще изглеждате като милионер в очите на хората.

0 от 500
  • #56
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 1 ден )
    Трябва да си пълен *** да си купиш подобна кола, за да "изглеждаш милионер в очите на хората"! Факт е обаче, че всеки ден виждам по улиците подобни индивиди, които не осъзнават колко са смешни и жалки.....И последното нещо, което си мисля, е че са милионери. Качил се в S-класа на 15+ години и се мисли за велик, а при първия сериозен ремонт, който е само въпрос на време, се чуди откъде да намери пари или да не остави таралясника да гние пред блока....
  • #55
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Dedo ( преди 2 дни )
    Хахахаха, като чета повечето коментари и разбирам, защо в тъпанаристан масово хората карат барутниците, които западняците изхвърлят като станат на 100к. Ще хвърли Ганьо 20 бона за магарцедес барутник на 10-15 години с обявени 230к км ( а всъщност близо 500к), ще бичи азис отвътре месец и после ще чопли нослето отде да изкара 3 бона за ремонт.Дали ще е кола за 100к или за 20к всички почват да се чупят на определени км. с тази ралика, че оня, който си е купил кола за 100 има пари и да я поддържа.
  • #54
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Тивилизур ( преди 3 дни )
    Абе ***, карайте си гнусните дачийки и не коментирайте коли които само сте виждали отдалече! По добре вяка една от показаните коли отколкото дачийка.
  • #53
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Blackthorn ( преди 1 седмица )
    Хюндеят е най-практичният избор за премиум втора употреба. Лексусът също, но трябва да се прегледа внимателно предвид, че е удрян, а и частите за неги при всички положения ще са доста по-скъпи от на Хюндея.
  • #52
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Име ( преди 2 седмици )
    Успех с поддръжката на тези коли.... освен за гъзария не стават за нищо за тези пари. Ако искаш малко екстри и да е читава, поне 50% отгоре.
  • #51
    11 rate up comment 1 rate down comment
    simsimeoni ( преди 2 седмици )
    При капитализма цената е абсолютен измерител. Една кола от 100 хил. лева винаги струва 100 хил. Ако я вземете за 20 хил., значи купувате 1/5 от нея. Като оставащ ресурс, комфорт, надеждност и т.н. Всеки си преценява колко пари има. Ако имам 20 хил. за кола, значи ще гледам марки за 20 хил. Може и да не взема нова Шкода за 20 хил. Може да избера неколкогодишна Шкода за 10 хил. Но ще бъде Шкода. За толкова имам пари. Като си купиш лукс на старо, го купуваш за кратко. После идват ядове и разходи.
  • #50
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Дачийка ( преди 2 седмици )
    Съгласен съм за возенето. Комфорт има, при Дачия липсва. Но ми писна да влизам и излизам от сервизи. Смених ,5 автомобила и два пъти по толкова сервизи. Предпочитам да си давам парите за семейстмото, отколкота за луксозни барутници. Въртя 10 000 км на година, ако въртях по 50 000 си заслужава да се вземе кола по висок клас.
  • #49
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Поздрави от Пешо Кур ( преди 2 седмици )
    Сега пичове, дайте да се разберем.Ако купуваме кола за да се возим от А до Б и не ни пука как вози , то всеки да купува каквото иска и колкото пари има. Аз обаче искам да карам 500 км и да не се уморя и изпотя като пор , да не ме заболят ребрата от тъпата седалка, да не ми тракат имитациите на махагони и т.н. За това карам Мерцедес , жена ми кара Лексус. Не са нови, стари модели са , но са запазени , проверени и т.н. Честно казано нямам почти никакви проблеми с колите. Който иска да вярва.
  • #48
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Хътурчо ( преди 2 седмици )
    Купете си сериозна марка, ама поддържана. Вкарайте някой лев в нея, проверете я и ще я карате цял живот. Напр Е320 , просто давам пример. Каква Дачия , каква Кия , Хюндай и др.недоразумения. Знам, знам доста Българи карат Хюндай и си мислят че са хванали Моисей за кошниците, докато не седнат в луксозна марка. Луксозните марки дори и стари са 100млн пъти по-добри. Пак казвам, да се провери автомобила и да се избере поддържан.
  • #47
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Но ако сте като мен - не разбирате от коли, нямате познати със сервиз ... ще си имате проблеми - или ще ви лъжат при ремонтите (с цената или качеството) или пък ще е много скъпо ако ходите в официалния сервиз. Няма как в дългосрочен план старта луксозна кола да ви струва по-малко от нова евтина. Това важи може би за старите коли среден клас и то само ако имате късмет да попаднете на читава бройка, че да не се налага да сменяте много неща.