IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Отново: BMW M3 идва с механична трансмисия

Шефът на BMW M даде повече подробности за новото поколение на модела

Отново: BMW M3 идва с механична трансмисия

Дискусията за трансмисията, с която трябва да се предлага следващото поколение на BMW M3 вече добива глобални размери и това наложи намесата на компанията. Босът на BMW M Маркус Флаш отново категорично заяви пред BMW Blog, че следващото М3 ще се предлага и с механична трансмисия, като това решение ще важи и за новото М4 във версия купе и кабриолет.

Освен това, Флаш поясни, че в BMW M още няма окончателно решение за това как точно ще изглежда задвижването 4х4, с което ще се предлагат М3 и М4 – дали ще е класически xDrive с режим за повече мощност към задния мост или пък изначално ще е заложено задният мост да е „по-нервен”.

Все пак обаче, Флаш потвърди, че М3 и М4 ще се предлагат в два различни варианта – първият с xDrive и с автоматик, другият – със задно и избор между механична и автоматична трансмисия.

Босът на BMW M направи и много интересен коментар относно механичните трансмисии.

„Механичната скоростна кутия не подобрява представянето или динамиката на колата, тъй като автоматичната трансмисия е по-бърза, може да питате всеки автомобилен пилот за това – обясни Флраш. – Но механичната кутия придава на колата характер, това е като при часовниците – има хора, които харесват механичните часовници, те не са по-точни, нямат предимства, но пък имат собствен характер. Така е и при колите с механични трансмисии.”

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До всъщност ( преди 1 месец )
    Тотално си прав! Абсолютно съм убеден, че този модел с механична трансмися е разработван предимно и само за американския пазар.
  • #6
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Всъщност ... ( преди 1 месец )
    скъпите серии на М3 и М4 с автомат и 4Х4 ще са предимно за ЕС, евтините с ръчка за хамериканцето и тук-там некой непораснал пуберитет!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    м3 и м4 ще имат три модификации трансмисия на новата м5 с изключване на предния мост и с 100 процента задно предавене в съчетание с механичнапскоростна кутия както и класически х драйв
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    автоматичните скоростни кутии имат и ръчен режим на смяна можеш да караш в критични обороти без да вдигне или да смъкне предавка но са много сложни за профилактика сервизиране и ремонт
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 1 месец )
    Тези бегачки я заслужават
  • #2
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Както винаги ( преди 1 месец )
    дебелите глави в БМВ-М увират най-трудно! Винаги в интерес на пуберите на пътя.
  • #1
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз мисля, че механичната кутия има едно огромно предимство - шофьорът решава кога да превключи.