Надеждният и мощен двигател е половината от успеха на автомобила. Историята познава немалко случаи, при които проблемите с мотора съсипват репутацията дори на култови модели. В тази подборка са включени точно такива примери, както сред тях има някои наистина фрапиращи случаи.
9 пословично калпави двигателя в иначе харесвани модели (ГАЛЕРИЯ):
Land Rover Discovery 3
Третото поколение на "Диско" се появява в средата на 2000-те години и променя концепцията на всъдеходните модели на марката, тъй като те вече стават част от премиум-сегмента и започват да използват високи технологии. Машината е огромна, но пневматичното окачване предлага отлични комфорт и управляемост. За това помагат и огромен брой асистенти, както и специални режими на движение.
И тук обаче се появява проблем с дизеловия мотор, развиващ 190 к.с. Това е 2,7 TDV6, разработен съвместно от Ford и PSA. Компактният и лек агрегат си пати именно заради по-малките си размери - коляновият вал се оказва прекалено къс и започва да се чупи. Този мотор се поставя не само на Disco 3, но и на други модели на Jaguar Land Rover, където също създава проблеми.
Третото поколение на "Диско" се появява в средата на 2000-те години и променя концепцията на всъдеходните модели на марката, тъй като те вече стават част от премиум-сегмента и започват да използват високи технологии. Машината е огромна, но пневматичното окачване предлага отлични комфорт и управляемост. За това помагат и огромен брой асистенти, както и специални режими на движение.
И тук обаче се появява проблем с дизеловия мотор, развиващ 190 к.с. Това е 2,7 TDV6, разработен съвместно от Ford и PSA. Компактният и лек агрегат си пати именно заради по-малките си размери - коляновият вал се оказва прекалено къс и започва да се чупи. Този мотор се поставя не само на Disco 3, но и на други модели на Jaguar Land Rover, където също създава проблеми.