fallback

Peugeot стартира продажбите на 508 SW

Цените на комбито във Франция започват от 35 650 евро

Френският производител Peugeot обяви старт на продажбите на новото комби 508 SW. Засега моделът е достъпен единствено на вътрешния пазар, но от компанията обещават, че до септември ще се предлага в поне още 10 държави.

Автомобилът е оборудван още в базовия си вариант с най-съвременните системи за безопасност и асистенти на водача. Всички те отговарят на най-новите стандарти на EuroNCAP.

Комбито ще се предлага с 1,6-литров бензинов мотор със 180 к.с., както и с дизелови агретати с обем 1,5 и 2,0 литра, развиващи 130, 160 и 180 к.с. Най-слабата от трите версии е с 6-степенна механична скоростна кутия, а за останалите е достъпен само автомат с 8 предавки.

На по-късен етап Peugeot ще предложи и хибридна модификация, която се зарежда от електропреносната мрежа. Тя ще развива 225 к.с. и ще е най-мощната и най-скъпата в гамата на модела, чиито цени във Франция стартират от 35 650 евро.

Снимки: Peugeot

 

fallback
  • #22
    Тодор ( преди 5 години )
    407, 2010, 3.0 бензин, 6-степенен автомат, имам я от 2 години и до момента само филтри, една изгоряла крушка и дискове и накладки(които не бяха за смяна), но си сложих афтърмаркет за визия.За разлика от немските "премиум" автомобили смяната на ангренажа при Пежата е на 240хил. км или 10г.(по книжка) При Немските я изкарат 100. я не, ама премиум и плащаш по 2х.Като вървеж колата поне за мен е бомба и единственият и минус до момента е разхода, но те се и очаква от атмосферна 3-ка.
  • #21
    Тодор ( преди 5 години )
    И тоя мотор 1.6 го разработват от много време и е изпипана технология, за разлика от някои други, които "уж" всяка година с нови мотори и от 10 мотора да се чудиш на кой да се спреш, защото половината са с нереалните проблеми.А новата линия на Пежо е уникална и си заслужава всеки един цент.И това, че френските се чупели много повече от Немските е най-голямата глупост.След като се напатих с немски, минах на Пежо и до момента съм повече от доволен.
  • #20
    Тодор ( преди 5 години )
    При нас Седана с 1.8 PureTech 180к.с. с 8-степенен автомат и Alure оборудване цената е 61,5хил.Пежата базово винаги са имали адски много екстри, така че цената е повече от добра.А и при Пежо и не само, цените им в началото са по-високи и след това падат.След 6 месеца до година, цената на същият автомобил ще е вероятно 56-57хил.Пежата не могат да си позволят към момента да правят 3 литрови мотори с по 300+ коне към момента, защото за разлика от друите очевидно не лъжат във вредните емисии ...
  • #19
    до #6 ( преди 5 години )
    Този който разбира ще си купи. Ако не си наясно точно БМВ взима двигатели от Пежо. Иначе много ясна статия - цените започват от 35 650 евро. На по - етап ще има хибридна версия която ще започва от 35 650 евро.
  • #18
    анонимен ( преди 5 години )
    Цената? Зависи с какво я съпоставяме. Преди с две такива коли купуваш апартамент, сега поне с четири, така че...........
  • #17
    анонимен ( преди 5 години )
    седана почва от 52,590лв в БГ - да видим комбито.
  • #16
    за #12 ( преди 5 години )
    Невероятно сравнение! Никога нямаше да ми хрумне...
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    защо гледате, че е 1.6 а не 2.0? важно е колко конски сили и какъв въртящ момент има. Да, може би не е толкова дълговечен - но ако се взима нова колата това е най-малкият проблем.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Погледнете какво се случва с BMW X1, давам ви го като пример за надежност на автомобила. На 50-100 000 км нов двигател, нормално ли е според вас
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    и аз предпочитам поне 2.0, но заради псведо еколози и празноглави политици се стига до downsizing. За сега немските марки се държат с 2.0 бензин (без Опел), но да видим докога.
fallback
Последни