IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot стартира продажбите на 508 SW

Цените на комбито във Франция започват от 35 650 евро

Peugeot стартира продажбите на 508 SW

Френският производител Peugeot обяви старт на продажбите на новото комби 508 SW. Засега моделът е достъпен единствено на вътрешния пазар, но от компанията обещават, че до септември ще се предлага в поне още 10 държави.

Автомобилът е оборудван още в базовия си вариант с най-съвременните системи за безопасност и асистенти на водача. Всички те отговарят на най-новите стандарти на EuroNCAP.

Peugeot 508 SW

Комбито ще се предлага с 1,6-литров бензинов мотор със 180 к.с., както и с дизелови агретати с обем 1,5 и 2,0 литра, развиващи 130, 160 и 180 к.с. Най-слабата от трите версии е с 6-степенна механична скоростна кутия, а за останалите е достъпен само автомат с 8 предавки.

На по-късен етап Peugeot ще предложи и хибридна модификация, която се зарежда от електропреносната мрежа. Тя ще развива 225 к.с. и ще е най-мощната и най-скъпата в гамата на модела, чиито цени във Франция стартират от 35 650 евро.

Снимки: Peugeot

 

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    407, 2010, 3.0 бензин, 6-степенен автомат, имам я от 2 години и до момента само филтри, една изгоряла крушка и дискове и накладки(които не бяха за смяна), но си сложих афтърмаркет за визия. За разлика от немските "премиум" автомобили смяната на ангренажа при Пежата е на 240хил. км или 10г.(по книжка) При Немските я изкарат 100. я не, ама премиум и плащаш по 2х. Като вървеж колата поне за мен е бомба и единственият и минус до момента е разхода, но те се и очаква от атмосферна 3-ка.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    И тоя мотор 1.6 го разработват от много време и е изпипана технология, за разлика от някои други, които "уж" всяка година с нови мотори и от 10 мотора да се чудиш на кой да се спреш, защото половината са с нереалните проблеми. А новата линия на Пежо е уникална и си заслужава всеки един цент. И това, че френските се чупели много повече от Немските е най-голямата глупост. След като се напатих с немски, минах на Пежо и до момента съм повече от доволен.
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    При нас Седана с 1.8 PureTech 180к.с. с 8-степенен автомат и Alure оборудване цената е 61,5хил. Пежата базово винаги са имали адски много екстри, така че цената е повече от добра. А и при Пежо и не само, цените им в началото са по-високи и след това падат. След 6 месеца до година, цената на същият автомобил ще е вероятно 56-57хил. Пежата не могат да си позволят към момента да правят 3 литрови мотори с по 300+ коне към момента, защото за разлика от друите очевидно не лъжат във вредните емисии ...
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до #6 ( преди 2 месеца )
    Този който разбира ще си купи. Ако не си наясно точно БМВ взима двигатели от Пежо. Иначе много ясна статия - цените започват от 35 650 евро. На по - етап ще има хибридна версия която ще започва от 35 650 евро.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Цената? Зависи с какво я съпоставяме. Преди с две такива коли купуваш апартамент, сега поне с четири, така че...........
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    седана почва от 52,590лв в БГ - да видим комбито.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    за #12 ( преди 2 месеца )
    Невероятно сравнение! Никога нямаше да ми хрумне...
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    защо гледате, че е 1.6 а не 2.0? важно е колко конски сили и какъв въртящ момент има. Да, може би не е толкова дълговечен - но ако се взима нова колата това е най-малкият проблем.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Погледнете какво се случва с BMW X1, давам ви го като пример за надежност на автомобила. На 50-100 000 км нов двигател, нормално ли е според вас
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    и аз предпочитам поне 2.0, но заради псведо еколози и празноглави политици се стига до downsizing. За сега немските марки се държат с 2.0 бензин (без Опел), но да видим докога.