Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Peugeot 508 Sport ще е хибрид с 355 коня

Новият френски седан се очаква да дебютира догодина

Peugeot 508 Sport ще е хибрид с 355 коня

Peugeot се подготвя да започне новата си ера (в средата на февруари френският производител смени мотото си от Motion & Emotion на Motion & e-Motion) със спортен седан, който трябва да бъде конкурент на автомобили като Audi S4 и Mercedes-AMG C43. На изложението в Женева през март компанията представи хибридния прототип Concept 508 Peugeot Sport Engineered (на снимките), разработен от инженерите на състезателния отбор Peugeot Sport.

Според френските медии се очаква Peugeot да представи производствената версия на спортния автомобил още през 2020 г., а освен това вече станаха известни подробностите за задвижващата система на 508 Sport.

Concept 508 Peugeot Sport Engineered

Французите смятат да съчетаят 1.6-литров 4-цилиндров бензинов двигател, развиващ 197 коня, с два електромотора - по един на всяка ос (107 конски сили на предната и 197 конски сили на задната). Що се отнася до общата мощност на системата, тя трябва да осигурява мощност от 355 коня, като работещи в тандем с 8-степенна автоматична трансмисия и електрическо задвижване на всички колела.

Засега динамичните характеристики на модела не са известни, но за пример може да се вземат данните от Concept 508 Peugeot Sport Engineered, който ускорява от място до 100 км/ч за 4,3 секунди и има максимална скорост от 250 км/ч, ограничена от електрониката. Само на ток колата може да измине 50 км.

Concept 508 Peugeot Sport Engineered

Заради допълнителното тегло на 11,8-киловатовата батерия Peugeot 508 Sport ще получи преработено и подсилено окачване, както и други технически подобрения, включително по-големи джанти и по-мощна спирачна система.

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Валю ( преди 1 седмица )
    Някой може ли да обясни как точно работят тия хибриди? Батерията пак ли трябва да се зарежда и ако се кара хибридно, тоест не само на ток, цялата мощност ли е налична и за колко време ?
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 1 седмица )
    Явно Пежо нямат системи или не искат да лъжат тестовете за вредни емисии и това е една от причините. Имат си и стратегии очевидно. Това 1.6 им е от много време в гамата и би следвало да са доста добре запознати с него и да е перфектно направен. Първата им версия на 1.6, това което беше от БМВ беше пълен леш и много проблемно, но следващите версии, които Пежо си ги правят са железни. 1.2 пюртеча им пък е страхотен двигател за обема и конете си . Вече за спортен автомобил не знам.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    В днешни дни е по-икономически изгодно да се произвежда един двигател, който покрива диапазон от мощности с помощтта на различна периферия. Повечето марки го правят. А колкото и странно да звучи, 1,6 вече е сравнително голям обем. Все пак не забравяйте, че имаше един период, в който ни пробутваха 1-литрови и 1,2 литрови.
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    дфбдб ( преди 1 седмица )
    Може да няма място за по-голям мотор, или по скоро не им се разработва. Предполагам обикновеното 508 се продава с 2 литра дизел, т.е. и два литра бензин ще влезе. Вероятно да е изядено мястото от елетромотора
  • #1
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Изглежда супер и отвън и отвътре. Докарали са го добре франсетата. Дано и технически да е така, защото това много им куца. В качеството и техниката никакви ги няма завалиите. Много са зле и винаги могат да те изненадат с някоя недомислица. Например с тази моторетка 1,6 от която са изкарали тази мощност. Защо? Ще се състезават ли? Ако да, турете по-голям мотор,а не малък и изцеден. За икономия се слага по-голям по цикъла на Аткинсън. Да се учат от другите, дето ги могат тези работи!