Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой е по-бърз - Audi RS4, BMW M3 или Tesla Model 3?

Трите компактни модела премериха сили на 1/4-миля (ВИДЕО)

Кой е по-бърз - Audi RS4, BMW M3 или Tesla Model 3?

В наши дни компактните автомобили имат различни форми и размери. Те може да бъдат седани или хечбеци, и дори комбита. А наскоро към тях се присъединиха и компактните електромобили. Това накара екипа на Carwow да организира състезание между 3 модела, които имат приблизително еднаква мощност и са много популярни в своите сегменти.

Състезанието е по ускорение на писта на разстояние 1/4-миля (402 метра), като в него участват комбито Audi RS4 Avant, седанът BMW M3 и електрическата Tesla Model 3 във версията си Performance. 

Audi RS4 Avant тежи 1790 кг., като разчита на 2,9-литров V6 с две турбини, развиващ 450 к.с и 600 Нм. Моторът е съчетан със система за задвижване на четирите колела. BMW M3 е по-леко - 1647 кг, а под капака му е поставен редови 6-цилиндров мотор с 430 к.с. и 550 Нм. Баварецът е със задно предаване

Третият участник - Tesla Model S, разчита на две електромотора - по един на всяка ос, които му осигуряват 480 к.с. и 639 Нм въртящ момент. Електромобилът тежи 1847 кг., като въпросът е дали ще успее да се справи с два от шедьоврите на германското автомобилостроене.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 2 седмици )
    Малко факти: 1. Франсиско Каранса от Nissan: "батерията на Leaf 2 има живот 22 години". 2. Свен Бауер от BMW: "батерията на i3 има живот 20 години, потвърдено от множество серийни тестове". 3. Fenix отскоро продават батерийки 18650 (с каквито е Model S), създадени за постоянна работа при -40 градуса. Трябва да ги има вече и тук по оръжейните м-ни. 4. Model S е 10-секундна кола, Model 3 - 11 сек. По времето на "Бързи и яростни" тунерите мечтаеха за такива. 5. Най-евтината в този драг.
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Гледам, че Тинтирито се е включило. Не си пише обаче ника, защото явно го е срам, че е нарицателно на де-б-ил вече! Все пак по *** коментари може да се познае, че е това селско бичме! Толкова тАп в този форум НЯМА! С ВАГито са конКУРенция за приза най-тАп форумец. Имам чувството, че са рода двамата. Толкова тапи екземпляри само една майка може да из-се-ре. Една единствена и тя е тяхната. А бащата е неизвестен, защото са много в гетото, които са я минали и не се знае кой точно...
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 седмици )
    Повечето неща по-долу не важат за България разбира се. Тук сме си години назад в развитието. Цените са по-високи, няма зареждачки, няма сервиз, както и това, че ходенето до морето (1 или 2 пътувания в годината) ще ти излезе половин-един час по-дълго, е мега големият проблем :D Ама нещата се случват полека-лека. Ето от Шкода например пускат техния вариант на Up! с 36квтч батерия за "много под 20000 евро"... След 5-7, най-много 10 години нещата ще са все повече 50:50 между ДВГ и електричките.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 седмици )
    "Цената да падне с 50%, зареждане до 100% за 10 мин. и пробег над 600км. а батерията да издържа поне 300 хил. км. " 1. Model 3 Performance е по-евтина от BMW M3. 2. Пробег 500 км (магистрала при 120-140 може би около 300). И зареждаш пробег от над 200 км за 30 минути. Малко ли е? Все едно като "ходиш до морето" не спираш изобщо да се разтъпчеш, да хапнеш, да пиеш кафе? 3. Спокойно изкарва една батерия при правилна експлоатация доста над 300000 км. Не бройте Лийфа с батерии без охлаждане т ...
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Хе хе ( преди 2 седмици )
    Пак на къси разстояния много ясно . На ДВГ максималната мощност идва малко по бавно от на ЕЛ автомобила ама я да видим след това на по дълго разстояние ама нещо си премълчават.
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Електрическите автомобили са страхотни във всяко едно отношение но за съжаление имат един основен проблем и това е батерията! От батерията произлизат и всички други проблеми свързани със цената, времето за зареждане, теглото, и краткия живот. Проблема с батерията проваля ел. колите вече над 100г. Може би цялата концепция със батериите и зареждането трябва да отпадне и трябва се мисли в друга посока. Например безжично електричество което да е навсякъде както радиото и мобилните мрежи.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    shvaben ( преди 2 седмици )
    Немците може да са добри в производството на конвенционални ДВГ но бъдещето е на електромобилите. Ако само лежиш на стари лаври и браниш печалбите от стари технологии, колкото и пари да си вложил в тях, рано или късно ще бъдеш пометен от конглокенцията.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    За съжаление по добро от немското все още няма. Тесла постигна голям напредък при ел. автомпобилите но това далеч не е достатъчно за да заменят напълно ДВГ. Най гадното на тия електрички е че са прекалено скъпи и батерията им се скапва бързо. За да станат масови трябва поне да се изравнят като параметри със конвеционалните автомобили. Цената да падне с 50%, зареждане до 100% за 10 мин. и пробег над 600км. а батерията да издържа поне 300 хил. км. Това едва ли ще стане в близките 10г.
  • #16
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    някой от пишещите тук возил ли си е в тролейбус ужасен шум а на дълги разстояния ще те смаже психически докато звука на 6 8 10 12 е симфония за сетивата толкова по темата
  • #15
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Месла ( преди 2 седмици )
    Много трябва да се внимава с Теслата че виж се самозапалила и унищожила още един невинен човешки живот.Тролей за ***