IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Ford Focus ST стана комби

Моделът ще се предлага с бензинов и дизелов двигател

Новият Ford Focus ST стана комби

Компанията Ford представи комбито Focus ST от четвърто поколение, предназначена за европейския пазар. Технически модела не се различава от хебека, като също като него ще се предлага с бензинов или дизелов двигател.

Комбито Ford Focus ST може да бъде оборудвано с 2,3-литров EcoBoost (280 к.с. и 420 Нм въртящ момент) или с 2,0-литров дизел EcoBlue (190 к.с. и 400 Нм). Двата мотора се съчетават с 6-степенна механична кутия, но за бензиновата версия ще се предлага и 7-степенна автоматизирана трансмисия с функция Adaptive Shift Scheduling (специален алгоритъм за смяна на предавките, който се настройва спрямо стила на шофиране).

Ford Focus ST Wagon

Бензиновият Focus ST ще получи и електронен диференциал за повишено триене eLSD и адаптивни амортисьори CCD. В оборудването на модела влиза и пакет Performance с пистов режим на работа на електрониката и на лънч-контрола.

Освен това, версията Focus ST c 2,3-литров EcoBoost е оборудвана със система "антилаг", разработена специално за суперколата GT и за пикапа F-150 Raptor. В режимите Sport и Track тя държи дроселовата клапа отворена, като поддържа скоростта на завъртане на турбокомпресора.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при бензиновото комби отнема 5,8 секунди (5,7 при хечбека), а при дизеловата - 7,7 секунди (7,6 при хечбека). Версията на бензин развива 250 км/ч, а дизеловата - 220 км/ч.

Снимка: Ford

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    то и Факт! не е образован, *** не пречи да драска по форума
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Е то и в каруцата има много живот в Маалата но това не е глобален процес.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 5 години )
    Недейте се дерете на всеки е ясно че с Фау Ве е свършено!
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-точния атестат за тази марка е главоломното обезценяване на моделите им.
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Голяма реклама, голяма хвалба, но резултата пак ще е една ниско качествена посредственост.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 5 години )
    Естествено, че има много живот дизела. Оставете ги промитите мозъци.Моя проблем с Форд като цяло е, че базовите им модели са на добри цени, ама като екстри са трагични. А нивата на оборудване, които си заслужават са някакви нереални суми. Не може Тренда да е 35к, а Vignale-то да е 50к за Хечбек кола и това на двигател 1.0, 125кс. с ръчна скоростна кутия. 1.5, 182кс. автомата титаниум - 47хиляди, Vignale-to да е 57,5кТоя СТ ще е 65+к сигурно.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    ше устиска навсякъде в европа споко ;) нали не мислиш, че хората които сега си купуват нови дизели мислят да ги изхвърлят след 5 години
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ама уточнявай, къде ги има тези 10 и повече години спокоен живот дизела! У ваше село, може и повече да устиска...
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Никакъв живот няма дизела тия Форд са неадекватни после що били на загуба!
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    дизела, не се заблуждавайте, си има още 10-на че и повече години спокоен живот.