IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият VW Golf остана без камуфлаж

Напълно очаквано промените в дизайна няма да бъдат радикални

Новият VW Golf остана без камуфлаж

Една от най-очакваните премиери на нов модел е на осмото поколение на VW Golf. Тя трябва да се състои в края на 2019 г., а през 2020 ще излязат високопроизводителните версии GTI и R. Има слухове и за появата на Golf R Plus, който ще получи мотор с 400 к.с.

VW Golf си остава най-популярният автомобил в Европа и през миналата година, въпреки че сегашната генерация се появи още през 2012 г. При това той увеличава продажбите си при смяна на поколенията - от настоящето са продадени с 445 754 единици повече, отколкото от предишното.

VW Golf

Затова и не е чудно, че дизайнерите на VW не правят радикални промени във външния вид на модела. Това се вижда и от снимки на прототип без никакъв камуфлаж, които бяха публикувани в редица западни автомобилни издания. В случая леко са маскирани задните врати и стоповете, при които явно ще има разлики със сегашното поколение, но като цяло хечбекът е лесно разпознаваем.

В предната част леко скрити са фаровете за мъгла и бронята, които вероятно също ще се различават от тези на настоящата генерация на модела. 

Симки: Motor1

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ама то това е традиция като при Порше,кво толкова се хващате на излишни приказки.Традиции,градят бъдеще
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Все тая ( преди 2 месеца )
    До 9: копаят дъното??? Ти май не можеш да четеш! Най-продавания автомобил в Европа и втори в света!!! Да е на дъното колко да е на дъното? Срещу голф да тичат другите не могат да го стигнат
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ае той по-зле от стария. Майко мила тези вече почнаха да копаят дъното. Добре, че все още има мало-умни фенчета, които да ги подкрепят. На тях разчитат вурстовете...
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както винаги ще е най-доброто в този клас, наричан Голфов клас. Вече няколко десетилетия конкУрентите си чупят главите как да го бият и все не успяват.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 2 месеца )
    А няма ли да има дизелов матор, за един преател питам - точи са
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Джугарев ( преди 2 месеца )
    Бо.лук!Иновации в стил от двуколка на каруца с 4 колела.Добре че немците не водят Света че досега да сме още в каменната ера.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до #3 ( преди 2 месеца )
    абе то е ясно, че има промени... ма май само тия дето карат голфове си ги знаят.. За останалите от 5 до 8 "- голф.. ма кой модел беше ... май гози.."
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    хгмгхм ( преди 2 месеца )
    Прилича на астра отпред
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Наистина застъпването на модела с предходния създава илюзия, че промяна няма, но всеки може да види Голф-2 и да го сравни примерно с Голф4 или Голф и ще открие, че нямат допирни точки, освен че са хечбег. По същия начин може да сравните Голф-4 или Голф-5 с Голф-7 и ще установи същото.
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    de ( преди 2 месеца )
    "Напълно очаквано промените в дизайна няма да бъдат радикални" - какви промени?