IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се отказа от хибриден Golf GTI

Новото поколение на хот-хеча ще получи бензинов мотор с 252 к.с.

Volkswagen се отказа от хибриден Golf GTI

Премиерата на осмото поколение на VW Golf приближава, като след нея трябва да бъде представена и GTI-версията на модела, която е очаквана с огромен интерес от феновете на марката. Нейният дебют ще се състои през 2020 г., но вече има информация какво ще представлява бъдещият хот-хеч.

Според Autocar, бившият шеф на Volkswagen – Матиас Мюлер, лично е настоял моделът да получи хибриден силов агрегат, но неговият заместник Херберт Дийс вижда нещата по друг начин. Затова и VW Golf 8 GTI ще си остане без допълнителен електромотор и ще разчита на досегашната проверена формула.

VW Golf TCR GTI

Очакванията са, под капака на хот-хеча да бъде поставен сегашният 2,0-литров бензинов турбомотор, чиято мощност ще бъде увеличена до 252 к.с. По-мощната версия GTI Performance отпада, като нейното място ще заеме Golf TCR GTI с мощност 286 к.с.

VW Golf TCR GTI

Хибриден агрегат ще се предлага за стандартния VW Golf, който ще се появи през лятото. Първоначално се е предвиждало системата с електромотор да бъде за модела с 2,0-литров бензинов мотор TSI, но и този план е претърпял промяна. Така хибридна схема ще използват версиите с бензинов 1,5-литров TSI и с дизелов 2,0-литров TDI.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Така е като влагаш години наред всичко в дизолевите технологии, а през това време компании като Тойота, Хонда, Хюндай и др. инвестираха в хибридни техонологии, много ясно, че ще се окажеш изостанал и ще молиш Ford за съюз.