Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият VW Golf влезе в McDonalds

Хечбекът свали изцяло камуфлажа

Новият VW Golf влезе в McDonalds

Компанията Volkswagen на практика приключи с тестовете на новото поколение на Golf. Това става ясно от публикация в Instagram, на която прототип на култовия модел е заснет през почти никакъв камуфлаж.

Колкото и странно да звучи, новият Golf бе „хванат” паркинг на McDonalds. Въпреки, че това е напълно нов автомобил, той си остава абсолютно разпознаваем, като във Volkswagen са запалили класически му форми.

Промените в дизайна не са никак малко – предни фарове са по-остри и по-спортни, поставена е нова решетка на радиатора и са сменени броните. Задните светлини също има различна форма, но като цяло те с в стила на модела.

VW Golf

Осмото поколение на VW Golf е построено на обновена версия на текущата платформа MQB Evo. Автомобилът е с около 45 кг. по-лек от предшественика си, като разстоянието между двете оси е по-голямо. Това съответно е позволило увеличаване на пространството в салона и на обема на багажника.

Снимки на интериора няма, но се знае, че моделът ще получи нова информационно-развлекателна система, по-качествени материали и полуавтономна система на движение.

Под капака на новия Golf, чието производство ще стартира през лятото, ще бъдат поставени 3-и и 4-цилиндрови турбомотори – както бензинови, така и дизелови. По-късно ще се появят и версии с „меки” хибриди, както и нов GTI с 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиваш 300 к.с.

Снимки: Carscoops

 

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Брееей вече има преднижа на вайрон
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Още не сте го видели пък вече го обявихте за ***. А повечето от вас ще го видят и пипнат най-рано след 10 години. Много ме кефи как предричате смъртта на производител който последните 10 години не е излизал от топ 3 по обем. Ако това се случи значи трябва да има икономически катаклизъм. И като жители на Европа това че ВАГ са фалирали ще ни е най-малкия проблем
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ОтпредЕ изотзаде *** селяните хахах гоУфУ тие най малкия проблем селски
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Отпреде е изкопирана Хонда Сивик 2006, отзаде стария Гоуф. Смешници. Цените с 1K - 2K евракис нагоре. Толкова за ***. А хибрид по-нататъка. До 10 години тия германски надутковци ще изчезнат от пазара, само десета ръка ще се продават в Перник
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Гоуфа е мерило за НИСКО КАЧЕСТВО! Може да се мери само с френските дрънгели и Дачия по този показател. Те поне са евтини и в това отношение си заслужават цената, колкото и да са скапани. Немската бангия хем трошлива и хем скъпа. Немска му работа. Пълен шит!
  • #5
    7 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    шитня и то голяма може да кажеш за някой от евтините френски ***, продавани на все по-високи цени.. голф още е мерило за качества в този клас и няма много по-добри не-премиум коли които да го превъзхождат.
  • #4
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    И кое точно е приличното на Гоуфа, че нещо не се сещам. Прилични Гоуфове бяха единчката, двойката и петицата. Всичко останало е шитня и то голяма. А за този „нов“ Гоуф думи нямам. Кое точно му е новото, че не мога да се сетя?! Старата пенсионерска бракма, маслояд с хиляди проблеми. Интересно с какъв софтуер са го пуснали? По-добър ли е от стария и по-добре ли лъже контролните органи?
  • #3
    13 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Преоблякъл се Илия - пак в тия... ма явно пазара го изисква да има нов модел на някакъв интервал. Голф-а е доста прилична кола, въпреки че е със леко скучен дизайн.
  • #2
    28 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Аз ново не виждам, нито дизайн, нито двигатели. Новия Пасат и той същия...абе честито на ВАГ феновете. А и няма какво толкова да се трудят от VW, така или инъче, каквато и маслогоряща шитня да изкарат, и скъпи да са, има достатъчно болни фенове и пак ще ги купуват.
  • #1
    22 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ако това наистина е новият Голф, то интересно тогава за какво ФВ похарчи 1 млрд. евро? "Новият" е досущ като старият Голф, а като гледам и нови двигателя няма. Важното е феновете да купуват "нов" модел ...