Всяка автомобилна компания има провали – модели, които като идея са страхотни, но се оказват неуспешни – заради лошо качество на производство, грешен момент, в който излизат на пазара или пък по друга причина. Сред провалите обаче има и такива, които остават завинаги в историята. Като тези, които намират място в тази селекция.
Най-големите провали в автомобилната индустрия (ГАЛЕРИЯ):
Cadillac Catera (1996)
Естествено, това е Opel Omega, а в Щатите Catera постига едва 95 000 продажби за 5 години. Въпреки рекламната кампания за модела, в която участва Синди Кроуфорд. Проблемите са следните: Catera се лансира като луксозен модел, но се окачва, че не е достатъчно голям и е твърде скъп. Освен това е и твърде ненадежден технически.
Естествено, това е Opel Omega, а в Щатите Catera постига едва 95 000 продажби за 5 години. Въпреки рекламната кампания за модела, в която участва Синди Кроуфорд. Проблемите са следните: Catera се лансира като луксозен модел, но се окачва, че не е достатъчно голям и е твърде скъп. Освен това е и твърде ненадежден технически.