IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

"Напомпаните" Audi S6 и S7 също минаха на дизел

Моделите получиха хибриден V6 с мощност 349 к.с.

Два от спортните модели на Audi - S6 и S7, които досега винаги са предлагани само с бензинови мотори, вече преминават на дизелови агрегати, предназначени за европейския пазар. В САЩ, Азия и Близкия Изток машините ще продължат да разчитат на бензинови двигатели, които са част от 48-волтова "мека" хибридна система.

Audi S7

Европейските модификации са получили 3,0-литров дизелов V6 с електрическа с турбина, електрически компресор и стартер-генератор с отделна 48-волтова електрическа система. Агрегатът развива 349 к.с. и 700 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 2500-3100 об/мин. Двигателят работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е към четирите колела. Като опция се предлага активен заден диференциал и завиваща задна ос.

Седанът S6 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,0 секунди, докато комбито и хечбекът S7 Sportback правят същото за 5,1 секунди. Максималната скорост и при трите автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Още в базовия си вариант машините имат адаптивно окачване на пружини, а като опция се предлага пневматично окачване. За S6 пътният просвет е намален  20 мм, докато при S7 - с 10 мм. При скорост над 120 км/ч пневматичното окачване се смъква с още 10 мм.

Дизеловите Audi S6 и S7 ще бъдат на разположение на дилърите на марката в Европа през лятото. В Германия "шестицата" стартира от 76 500 евро, а "седмицата" - от 82 700 евро.

Снимки: Audi

 

 

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Оня ( преди 4 години )
    Гледал бил той нови коли как пушели .... Няма как твоя стар бензинов кош да е чист колкото нов дизел с филтър за твърди частици.Затова изведнъж се оказа че трябва и на бензиновите да слагат такива ...Ами ти откъде да знаеш като в Европа дори не си и стъпвал.
  • #23
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Кажи къде и кога да се срещнем. Ще снимам ауспуха ти, като подаваш газ при тръгване обаче, а не само да ми форсираш на място. Има разлика, но едва ли го знаеш. Много ми стана интересно как реши, ч твоята нафтова печка е по-екологична от моята кола. Кристална топка ли имаш или на кафе гледаш? Кажи къде и кога да се срещнем и ще видиш моята и тогава може да разбереш, че гледаческите ти способности са 0, както, че от коли нищо ну разбираш щом хвалиш нафтата.
  • #22
    2 rate up comment 6 rate down comment
    DR ( преди 4 години )
    И понеже на някой не им харесва, че наричам Европейците *** в 1, моля да прочетат това. Нарича се "Как любовната авантюра на Европа с дизела се превърна в бедствие(disaster)". Има графики има всичкоhttps://***.vox.com/2015/10/15/9541789/volkswagen-europe-diesel-pollution.В доклада на СЗО се казва, че основната причина за раковите заболявания са дизеловите двигатели. Няма евро6, няма евро10, всичко е рак(cancer). Дизела убива вашите деца, но някой прави пари от това. Не съм ли прав в ...
  • #21
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ВАГиналчето с вафтовата печка продължава да ни убеждава, че печката му е чиста и не замърсява. От години у доказано, че дизелите са отрова, а той не та не. Нуговата не пушела и като е евро 6 отзад излизя планински въздух. Нали всуки ден ги гледам по светофарите чисто нови коли как изпушват при подаване на газ. Говорим за модели 2017-2018 с най-високи стандарти за емисии. Така, че за "чистия" дизел го разправяй на някой друг. Даже Фолк с Ваген не ползват мотото "Clean diesel" вече. Познай защо!
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Минаващ ( преди 4 години )
    А ТПЧ където бълва дизела и където масово се режат филтри щотобсе запушват и пада мощността.Нещо немчугите да коментират?
  • #19
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Да бе ( преди 4 години )
    Имаме две коли в семейството дизелова 2.0тди 2014 с дпф филтър евро 6б на 60х. и бензинова 1.0мпи 2010 евро 5 на 43х..Бог ми е свидетел дизелова няма студена няма топла ей бога ми един път не ми е замирисало един път не съм я виждал да пропуши. Обратното бензинчето особено студено абе мирише си и това е да по старо е ама ама колко коли в бг са след 2010?
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Именно ( преди 4 години )
    Именно двигателите евро-6 с ad blue ги хванаха че реално имат 40 пъти по-високи емисии от нормите. Именно оттам тръгна дизелгейта и скоро няма да приключи. Не разпространявайте дезинформация.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Статията става въпрос за а6
  • #16
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Просто ситуацията с Ауди е че откакто стана скандала с емисиите немогат да направят конглокентен двигател на Мерц и БМВ. първото м550д е 2011 година и върви повече от Ауди-то което го пускат 2019. Няма повече какво да се коментира.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Човека не говори за хибриди - нито новото дизеловото Ауди S6 нито BMW м550d са хибриди. И 2те са дизели само че единия е доста по-добър и бърз.Доколкото за хибридите - те ще си останат бавни независимо дали са японски, немски или други. Просто кола с 2 задвижвания тежи много и няма как да е много бърза.