IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои модели ръждясват най-много?

Топ 10 на моделите, при които проблемът е често срещан

Всички автомобили ръждясват, но при някои това става по-бързо. Това накара изданието Auto.drom да припомни 10 модела от края на миналия и началото на настоящия век, при които този процес е най-често срещан. Авторите на класацията са се консултирали с търговци на автомобили на старо, както и със сервизи, през които минават голям брой коли. Тези 10 модела са присъствали в повечето случаи. Разпитани са също така специалисти от фирми, които изкупуват коли на старо, както и собственици на автомобили от съответните модели.

Факт е, че класацията е доста субективна и може да предизвика спорове. Затова нейните автори се опитват да подкрепят твърденията си с конкретни примери от практиката.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    JDM ( преди 1 месец )
    Прав си че Маздата е малко японския Москвич. Преди 20 години обаче наистина имаха мотори - FE3 с маслените пръскачки под буталата, кованите карантии и портове с размера на тези на Supra Twin Turbo. Или K-series шестаците (MX3, MX6, Xedos, Probe) - изцяло алуминий, само 1 ангренажен ремък при все 24-те клапана, 8 хил. оборота и феноменален звук! Кой днешен VAG шестак може да се мери с тях по опростено устройство, размери, нисък профил, звук или разход? Точно никой и то 20 год. по-късно...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    waso ( преди 1 месец )
    Аз съм тенекеджия и трябва да кажа от моя опит, че невроятният шедьовър от Хирошима, на 10 та година не може да мине тюв, щото няма вече кола.И форд тук няма никава вина.Просто даваха мотори на неспособните да си ги произведат гении от мазда.И въобще най лошо похарчените пари за за Мазда.20 годишни собствени атмосферни мотори, дизели от пежо, бензин мотори от форд,и тенекии от скрапа.Атомната бомба е оставила последици за дълго.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тези модели на Мазда са наследството от съюза с Форд. Махнаха се от хамериканските еврейчета и нещата се оправиха с ръждите и с всичко останало. А фордовете все още си гният между другото след 5-6 г.експлоатация. същото се забелязва и сред немските коли. Гният си яко и дори представители на премиумите сегменти. Примерна Ц и Е класата си гният доволно. Качи ли Ауди са най-добре с ламарините от немските производители, но пък там има хиляди други проблеми и изобщо не са коли за препоръчване.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Шоо ( преди 3 месеца )
    Йети 125000 км., никаква ръжда няма.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нексиите си гният яко, ама Йети?! Ако беше VAG спонсорирана статия както се споменава по-долу надали Йети щеше да присъства - най-новата кола от всички участници.. странно.
  • #6
    10 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Преди 3 месеца си купих чисто нова Тойота Корола - бяла. Сега е тревисто-кафява от ръждата, но не ми пречи, все пак съм еко и мега технологичен. Не слушам чалга и на всичкото отгоре съм професор.
  • #5
    21 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    2009 си купих чисто нов Пасат Б6. На 4-тата година взе да гние. Още го пазя и в момента няма компонент, по който да няма ръжда. Не ми признаха и 12 годишната гаранция "анти-корозия". Просто споделям личен опит.
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Станислав ( преди 4 месеца )
    Автора на тази публикация май е от VAG групата
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Лъжа и измама... в тая класация липсва Опел
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Все тая ( преди 4 месеца )
    Честно, изключително много грешки се правят при писането на статиите! Туй мъжки, женски, среден род - за нищо ги нямате! Да не би случайно редактора да е турчин???