IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda обяви за пробив при роторните технологии

Новият двигател на японците ще може да се използва и за хибриди

Mazda обяви за пробив при роторните технологии

Директорът на отдела за технически разработки на Mazda - Ичиро Хиросе, заяви, че разработваният от компанията прототип на роторен двигател е надминал всички очаквания и ще бъде използван за основа на много нови автомобили на марката.

Според топ-инженера, разработката на новия роторен мотор все още е не е приключила, но вече може да се говори за пробив при технологията. Двигателят се отличава с високи екологични показатели, а освен това е достатъчно гъвкав, че да може да се използва за най-различни задвижващи системи, в това число и хибридни.

"След няколко години този мотор може да стане основа за няколко модела, които ще продаваме в цял свят, въпреки жестоките екологични ограничения и изисквания за разхода на гориво. Той ще се използва и за нова хибридна система", коментира Хиросе, цитиран от Autocar.

Новата хибридна система на Mazda ще се казва XEV, като тя до голяма степен прилича на аналога, използван при Toyota Prius. Нейното най-голяма предимство е осигуряването на достатъчно голям пробег само на електричество.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    type_r ( преди 5 години )
    Половината цитирани по долу не са Германци,а Австрийци.Порше е Австрийец дори Хитлер е роден в Австрия в едно село близо до Линц.
  • #10
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Продължават да създават "сензационни" технологии, а хората все така продължават да не ги купуват.
  • #9
    2 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Mazda винаги е била компания без значение и така ще си остане.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Редактори нямате ли бе хора... ужасно е!Нейното най-голяма предимствоЖената гладен... дцата и той.
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Извинявай,забравих,че си с умствена изостаналост, аз пиша за 20 и 21 век,а не за 19 век. В 20 и 21 век япоенца измисля нови двигатели и авто технологии, германеца разглобява,копира и продава с негови емблеми. Проста работа.
  • #6
    14 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 5 години )
    Споко не се карайте, наясно сме колко са "съвършенни" немските технологии. За това германците разглобиха Тесла 3 и разбраха колко са изостанали и започнаха да разработват всичко от начало.
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    васо ( преди 5 години )
    Когато Ото, Дизел,Майбах, Порше, Бенц правят коли, електромобили, и какво ли не, японците от тоъота са правели шевни машини, хонда водни помпи, мицубиши самолети за еднократна употреба, а измамниците от мазда въобще ги е нямало.Справка историята.Двигателя, който е роторен и мазда го подобряват, е измислен от инж.Ванкел, немски самурай през тридесетте години.
  • #4
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Ами ( преди 5 години )
    пак не си разбрал, когато германците са изобретили двигателите жълтите още са се дърпали с рикшите!
  • #3
    12 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Все японци създават нови двигатели, германците после купуват,разглобяват и копират, иначе още един век ще правят дизели като за каруцари.
  • #2
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако е пробив както при SkyActive, не, благодаря! Рекламен трик.